کد مطلب: 

204406

رایتل مفتخر است که جزو خانواده تامین اجتماعی به شمار می رود

مدیرعامل شرکت رایتل به همراه برخی از مدیران این شرکت از غرفه رسانه های حوزه رفاه وتامین اجتماعی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات بازدید و به سوال خبرنگار سایت تامین 24 پاسخ داد.
رایتل مفتخر است که جزو خانواده تامین اجتماعی به شمار می رود

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری در این بازدید با ابراز سپاس از رسانه های تامین اجتماعی بر ضرورت فعالیت رسانه ای در این سازمان تاکید کرد و گفت: تامین اجتماعی با 42 میلیون بیمه شده، قطعا به رسانه های خیلی قوی در این حوزه نیازمند است که بتواند حرف مردم را به سازمان و بالعکس منتقل کند و وظیفه خبرنگاران این حوزه بسیار سنگین تر است؛ چرا که با مخاطبان خاص و ذی نفع در این سازمان باید تعامل داشته باشند.

وی در گفت و گو با تامین 24 تاکید کرد: افتخار می کنم که شرکت رایتل متعلق به سازمان تامین اجتماعی است و یکی از افتخاراتمان این است که جزو خانواده تامین اجتماعی هستیم.

صدری بر نقش گفتمان سازی در حوزه تامین اجتماعی تاکید کرد و گفت: یکی از نکاتی که می تواند گفتمان سازی را گسترش بدهد، هم افزایی در حوزه های تامین اجتماعی و وزارت رفاه است و رایتل نیز به عنوان یک اپراتور می تواند در این عرصه به عنوان یک پل ارتباطی در اختیار رسانه هایی که در این حوزه فعال هستند، باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه 80 درصد مشترکان رایتل دیتا استفاده می کنند، رایتل می تواند همکاری خیلی خوبی را با حوزه رسانه های تامین اجتماعی داشته باشد و تا کنون نیز  تلاش مان این بوده است  که بیشتر در بحث ارزش های افزوده، سازمان را یاری رسان باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-11-02 10:51

افزودن دیدگاه جدید