کد مطلب: 

204374

امکان بهره‌­مندی مشترکان رایتل در تمام کلانشهر تهران از خدمات 4G

مدیرعامل رایتل از بهره‌­مندی مشترکان تهرانی این اپراتور از خدمات 4G در سراسر این کلان­شهر خبر داد.
امکان بهره‌­مندی مشترکان رایتل در تمام کلانشهر تهران از خدمات 4G

به گزارش سیتنا، مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره رایتل که در پنجمین سال مدیریت خود در شرکت خدمات ارتباطی رایتل است، در خصوص تحقق یکی از مهمترین تعهدات خود گفت: خوشبختانه در سال جاری رایتل موفق به تامین تجهیزات مورد نیاز خود شده است.

وی گفت: به محض ترخیص تجهیزات، همکاران ما در شرکت خدمات ارتباطی رایتل با تلاش شبانه‌روزی خود موفق به پوشش سراسری کلان­شهر تهران با خدمات نسل چهارم خدمات ارتباطی شدند.

صدری ادامه داد: تا اردیبهشت سال 94 پوشش سراسری نسل چهارم ارتباطات رایتل در شهر تهران در حدود 31 درصد بود و تلاش برای گسترش آن تا سال جاری ادامه داشت.

مدیرعامل رایتل این طور ادامه داد: با تامین تجهیزات و کوشش همکارانمان در شرکت توانستیم موفقیت ­های چشمگیری را از آن خود کنیم و در حال حاضر افتخار دارم اعلام کنم رایتل در سراسر شهر تهران بهترین خدمات شبکه نسل چهارم را به مشترکین خود ارایه می­‌دهد و امیدواریم این توسعه به زودی برای کل کشور ادامه پیدا کند.

صدری با اشاره به بسته ­های جدید ارایه شده توسط این اپراتور گفت: در جهت رفاه حال مشترکین در پاییز امسال بسته‌­های اینترنت بسیار متنوعی از سوی رایتل ارایه شده است که پاسخگوی هر نوع نیاز، بودجه و سلیقه‌­ای است و مشترکان می‌­توانند از میان انبوهی از بسته­‌های ارایه شده بهترین گزینه موجود را با توجه به شرایط خود انتخاب کرده و از با کیفیت‌­ترین سرویس اینترنتی موجود در کشور استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-31 14:18

افزودن دیدگاه جدید