کد مطلب: 

204345

گوگل نتایج جستجویش را منطقه‌ای و محلی می‌کند

گوگل تلاش خواهد کرد نتایج جستجویش را هر چه بیشتر محلی کند تا منطبق بر نیاز کاربر باشد.
گوگل نتایج جستجویش را منطقه‌ای و محلی می‌کند

به گزارش سیتنا، اگر تا به حال از موتور جستجوی گوگل استفاده می‌کردید احتمالا می دانستید که گوگل برای جستجو تلاش می کند تا بیشتر نتایج محلی و مرتبط با درخواست مخاطب  را نشان دهد. هر چند که راه‌های دیگری برای جستجوی محلی وجود دارد. برای جستجو کردن در منطقه‌ای خاص می‌توانید از دامنه‌های خاص گوگل مانند Google.br و Google.com.my و ... استفاده کنید.

با این حال به نظر می‌رسد گوگل دیگر به کاربران اجازه این کار را نخواهد داد، به این معنی که دیگر جستجوهای شما با دامنه‌های خاص گوگل انجام نمی شود بلکه به صورت پیش فرض شما منطقه مد نظر و کشور محل سکونت خود را انتخاب می‌کنید و گوگل خدمات را با توجه به محل سکونت‌تان ارائه می دهد.گوگل اعلام کرد: "امروز با به‌روزرسانی، برچسب کشور به سرویس جستجوی موبایل، برنامه گوگل روی iOS و موتور جستجوی کامپیوتر و نقشه ها اضافه شده است. اکنون انتخاب سرویس کشور دیگر با دامنه نخواهد بود."

این سرویس به طور خودکار فعال است البته اگر بخواهید کشور خود را تغییر دهید می توانید از تنظیمات این کار را انجام دهید که به طور طبیعی از تغییر دامنه طولانی است.در پایین صفحه جستجو شما می توانید مشاهده کنید که از سرویس کدام کشور استفاده می کنید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-30 10:48

افزودن دیدگاه جدید