کد مطلب: 

203919

مرورگر اج با گوشی‌های اندرویدی و آیفون سازگار شد

شرکت مایکروسافت نسخه جدیدی از مرورگر اینترنتی اج را که با گوشی‌های اندرویدی و همین طور سیستم عامل iOS سازگاری دارد، عرضه کرده است.
مرورگر اج با گوشی‌های اندرویدی و آیفون سازگار شد

به گزارش سیتنا به نقل از اسین ایج، این شرکت که مدتی است از بازار گوشی های هوشمند خارج شده قصد دارد از طریق مرورگر اینترنتی خود در بازار یادشده حضوری قدرتمندانه داشته باشد.

مایکروسافت تعداد زیادی از برنامه های خود را با گوشی های هوشمند سازگار کرده که از جمله آنها می توان به ورد، پاورپوینت، اکسل، ایکس باکس، کورتانا و غیره اشاره کرد.

مرورگر یادشده فعلا به طور آزمایشی برای آیفون عرضه شده و ظرف چند هفته آینده برای گوشی های اندرویدی نیز در دسترس خواهد بود.

یکی از قابلیت های جالب نسخه همراه مرورگر اج، امکان همگام سازی آن با رایانه های شخصی است. بنابراین اگر از طریق نسخه همراه مرورگر یادشده به صفحه ای مراجعه کنید می توانید ادامه مطلب را بعدا بر روی رایانه شخصی مطالعه کنید یا برعکس. البته برای این کار باید نسخه ای از مرورگر اج را که بر روی ویندوز 10 نصب شده به عنوان مرورگر اصلی انتخاب کنید.

همچنین می توانید به فهرست منتخب، تاریخچه و کتب الکترونیک رایانه شخصی از طریق گوشی هوشمند دسترسی یابید. همگام سازی داده ها نیز به طور پیوسته صورت می گیرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-10-08 12:21

افزودن دیدگاه جدید