کد مطلب: 

203487

معرفی بازی موبایل Guns’n’Glory

Guns’n’Glory یک بازی اندروید و آیفون در سبک دفاع از قلعه اما با ایده‌های متفاوت است که در این مطلب آن را معرفی خواهیم کرد.
معرفی بازی موبایل Guns’n’Glory

بازی‌های دفاع از قلعه به لطف گیم‌پلی ساده اما جذابی که دارند، روی پلتفرم موبایل بسیار محبوب هستند و تا به امروز بازی‌های خیلی زیادی در این سبک برای اندروید و آیفون منتشر شده‌اند.

در معرفی بازی موبایل امروز، سراغ بازی‌ای در این سبک رفته‌ایم که Guns’n’Gloryy نام دارد و با اینکه  یک بازی دفاع از قلعه است، اما تفاوت‌هایی هم با بازی‌های رایج این سبک دارد. پس اگر می‌خواهید با بازی اندروید و آیفون Guns’n’Glory آشنا شوید، همراه زومجی باشید.

در بازی‌های دفاع از قلعه مرسوم، معمولا دشمنان از یک مسیر وارد صفحه می‌شوند و هدف شما این است که پیش از رسیدن دشمنان به مقصد، آن‌ها را از بین ببرید. همچنین در این بازی‌ها معمولا شاهد یک سری نقطه ثابت روی نقشه هستیم که می‌توان با خرج پول و منابع، ساختمان‌های دفاعی را در آن‌ها بنا کرد و بدین ترتیب دشمنان را در طول مسیر از بین برد. Guns’n’Glory هم کمابیش همین المان‌ها را دارد اما عاملی که آن را از سایر بازی‌های دفاع از قلعه متمایز می‌کند، این است که در این بازی خبری از آن نقاط ثابت روی نقشه نیست و شما می‌توانید نیرو‌هایتان را حرکت بدهید. به این صورت که شما می‌توانید با خرج پول، یک سری سرباز و تفنگ‌دار را خریداری کنید و سپس به دلخواه آن‌ها را حرکت داده و در هر نقطه‌ای از نقشه که می‌خواهید، مستقر کنید. همچنین در طول بازی هم امکان حرکت دادن نیرو‌ها وجود دارد و مدام می‌توانید محل قرارگیری آن‌ها را برای کارایی بیش‌تر، تغییر دهید.

همچنین به رسم بازی‌های رایج این سبک، در Guns’n’Glory هم دشمنان در موج‌های مختلفی وارد نقشه می‌شوند و تنوع بالایی هم دارند. البته شاید استفاده از لظف دشمن خیلی هم درست نباشد چرا که  در اصل دشمنان شما در بازی، یک سری انسان معمولی و کاروان‌ها هستند که مسیر خود را طی می‌کنند و هدف شما از بین بردن آن‌ها و غارت کردن اموال‌شان است! پس بیش‌تر از آنکه آن‌ها دشمن شما باشند، شما دشمن آن‌ها هستید! همچنین به مرور زمان، تعداد افرادی که وارد نقشه می‌شوند بیش‌تر می‌شود و همین هم کار شما را برای از بین بردن آن‌ها سخت‌تر خواهد کرد.

یکی از موارد بسیار جالب بازی Guns’n’Glory، تنوع بالای نیرو‌ها است. Guns’n’Glory در غرب وحشی جریان دارد و نیرو‌هایی چون هفت‌تیرکش‌های مطرح غرب وحشی، نیرو‌های مجهز به دینامیت یا حتی سرخپوست‌ها را در بازی شاهد هستیم که اکثر هم طراحی جالب و بامزه‌ای دارند و حال و هوای خوبی به بازی می‌بخشند. این نیرو‌ها از حیث قیمت هم متفاوت بوده و البته وابسته بودن به یکی از آن‌ها، هرگز نمی‌تواند شما را به پیروزی برساند و باید سعی کنید نیرو‌های متفاوتی را خریداری کرده و روی نقشه قرار دهید. همچنین به لطف همان مکانیزم حرکت دادن نیرو‌ها که در ابتدای متن هم به آن اشاره کردیم، بازی عمق بیش‌تری در مقایسه با بازی‌های رایج این سبک دارد و باید در طول بازی حواس‌تان به جابه‌جا کردن نیرو‌ها نیز باشد.

Guns’n’Glory یک بازی رایگان است که از خرید‌های درون برنامه‌ای و تبلیغات هم پشتیبانی می‌کند. البته امکان خرید نسخه پرمیوم بازی هم وجود دارد که باعث می‌شود از شر تبلیغ‌ها خلاص شوید و بتوانید بیش‌تر از بازی لذت ببرید. همچنین درست است که بازی‌های سبک دفاع از قلعه خیلی نیاز به گرافیک خوبی ندارند، اما Guns’n’Glory با وجود حجم پایین تقریبا ۲۰ مگابایتی و نداشتن دیتا، در زمینه گرافیک هم شرایط خوبی دارد و شاهد تنوع محیط‌ها و شخصیت‌ها در بازی هستیم و افکت‌های مختلف نیز کیفیت نسبتا خوبی دارند. این مساله در مورد کیفیت موسیقی و صداگذاری‌های بازی هم صدق می‌کند و Guns’n’Glory از این نظر نیز شرایط خوبی دارد.

در مجموع اگر به تجربه بازی‌های دفاع از قلعه علاقه دارید، Guns’n’Glory بازی‌ای است که می‌تواند شما را هم حسابی به چالش بکشد و هم حسابی سرگرم‌تان کند. مخصوصا بازی مراحل زیادی هم دارد و به مرور زمان المان‌های مثل قطار و هواپیما هم به آن اضافه می‌شوند که مانع از تکراری و یکنواخت شدن بازی می‌شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-29 20:47

افزودن دیدگاه جدید