کد مطلب: 

203486

گوشی موبایل عجیب بیل گیتس

شاید همه انتظار دارند بنیان گذار و مدیر سابق مایکروسافت بیل گیتس از گوشی ساخت این شرکت استفاده کند اما به نظر می رسد عدم موفقیت های نسخه های ویندوزی موبایل موجب شده رهبر مشهور فناوری نیز به سراغ استفاده از گوشی های دیگر برود.
گوشی موبایل عجیب بیل گیتس

به گزارش سیتنا به نقل از ای تابناک، حالا اعلام شده بیل گیتس از گوشی اندرویدی استفاده می کند. بیل گیتس طی مصاحبه خود با فاکس نیوز این مطلب را تأیید کرده است.

وی پس از تأیید این مطلب اضافه کرده این گوشی نرم افزارهای زیادی از مایکروسافت را اجرا می کند.

بیل گیتس اشاره ای به مدل گوشی مورد استفاده خود نکرده و مشخص نیست وی از یکی از پرچمداران محبوب سامسونگ استفاده می کند یا مدل دیگری از گوشی های اندرویدی را انتخاب کرده است.

از آنجا که بیل گیتس به اجرای نرم افزارهای زیادی از مایکروسافت در گوشی خود اشاره کرده احتمال دارد گوشی او گلکسی اس 8 نسخه مایکروسافت (Galaxy S8 Microsoft Edition) باشد. این شرکت خود این نسخه از گلکسی اس 8 را در چند ماه گذشته در آمریکا به فروش می رساند.

حالا این سؤال مطرح می شود که آیا بیل گیتس روزی از گوشی آیفون نیز استفاده خواهد کرد؟ به نظر بعید می رسد! استفاده از آی پد و آیفون به شدت در منزل وی ممنوع شده و احتمالاً تغییری در این سیاست ایجاد نخواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-29 20:45

افزودن دیدگاه جدید