کد مطلب: 

203137

سازمان سیا برای جاسوسی بهتر به هوش مصنوعی متوسل شد

سازمان سیا در حال ارتقای فناوری هوش مصنوعی مورد استفاده خود است تا از آن برای بهبود کیفیت جمع آوری اطلاعات و همین طور تحلیل بهتر داده‌های گردآوری شده استفاده کند.
سازمان سیا برای جاسوسی بهتر به هوش مصنوعی متوسل شد

به گزارش سیتنا به نقل از فیوچریسم، از این روش‌‌های پیشرفته مبتنی بر هوش مصنوعی برای گردآوری و سازماندهی داده‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی بهره گرفته خواهد شد.

سازمان سیا در حال حاضر در حال اجرای 137 پروژه مختلف هوش مصنوعی است و و بخش عمده‌ای از این پژوه‌ها به طور مشترک با همکاری پژوهشگران نهادهای مختلف و برنامه نویسان و توسعه دهندگان دیگر اجرا می‌شود.

ارتقای فناوری‌ها و طرح‌های هوش مصنوعی سازمان سیا نه تنها باعث افزایش دسترسی بیشتر سیا به داده‌های موجود در اینترنت می‌‌شود، بلکه موجب تسهیل جستجو و دسته بندی داده‌های یاد شده خواهد شد.

برخی از این برنامه‌ها برای جستجو و بررسی محتوای عمومی موجود در شبکه‌های اجتماعی مورد استفاده قرار می گیرد (به عنوان نمونه بررسی پست‌های آنلاین کاربران) و برخی دیگر هم به بررسی و تحلیل داده ها بر اساس فرد کاربر، موضوعات مختلف، زمان ارسال و ... اختصاص دارد.

پیش بینی‌ها حاکیست با استفاده از فناوری هوش مصنوعی حجم داده های جمع آوری شده و تنوع و کیفیت آنها رشد چشمگیری پیدا کند. سیا امیدوار است از این طریق بتواند 75 درصد از فرایند تحلیل داده های اینترنت را به طور خودکار و بدون نیاز به دخالت انسان انجام دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-12 10:28

افزودن دیدگاه جدید