کد مطلب: 

203047

ماشین حسابی برای معادلات پیچیده در فروشگاه گوگل

طرفداران محصولات شرکت شیائومی از این پس می توانند ماشین حساب " می شیائومی " را در فروشگاه اینترنتی گوگل پلی استور مشاهده کرده و دانلود کنند.
ماشین حسابی برای معادلات پیچیده در فروشگاه گوگل

به گزارش سیتنا به نقل از اندروید هدلاین، شرکت شیائومی هم اکنون نرم‌افزار پیشرفته ماشین حساب خود را بنام " می شیائومی" در نرم افزار فروشگاه اینترنتی گوگل پلی استور قابل دسترسی قرار داده است تا کاربران بتوانند از آن استفاده کرده و محاسبات خود را از طریق آن انجام دهند. این نرم افزار برای گوشی‌هایی که سیستم عامل اندروید نسخه ۴.۱ به بالا را دارند، قابل اجراست.

نرم افزار ماشین حساب می شیائومی عملکردهای بسیاری را داراست و به کاربران اجازه می دهد بجز چهار عمل ساده حساب، محاسبات پیشرفته ریاضیات نظیر لگاریتم و غیره را براحتی انجام دهند. در اصل، این نرم افزار یک ماشین حساب ساده نیست، بلکه برای آن دسته از کاربرانی که می خواهند حساب‌های پیچیده و پیشرفته کنند، بسیار مناسب است.

این نرم افزار همچنین رابط کاربری بسیار ساده و واضحی داشته و به کاربران اجازه می دهد به سرعت و به سادگی بدون اینکه سیستم هنگ کند یا کُند شود، محاسبات خود را انجام دهند.

این نرم افزار ماشین حساب، توانایی تبدیل کردن واحدهای مختلف به همدیگر را داراست بعنوان مثال، واحد های حجم، طول، مسافت، مساحت، محیط، جرم، زمان، سرعت و ارز را می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن به هم تبدیل کند.

ویژگی دیگر این ماشین حساب، حافظه آن است که می تواند محاسبات قبلی را در حافظه خود نگه دارد تا در صورت لزوم، کاربر به آن رجوع کرده و اطلاعات مورد نظر را دوباره بازیابی کند.

یکی از خوبی های این ماشین حساب آن است که همواره و هرروزه به‌روزرسانی می شود تا محاسبات و تبدیل های ارزی آن به درستی انجام شود. در اصل، تبدیل ارزها به یکدیگر به نرخ روز است.

در حال حاضر تعداد کثیری از نرم افزارهای مشابه ماشین حساب می شیائومی در فروشگاه اینترنتی گوگل پلی استور موجود است که تقریبا همین امکانات و قابلیت ها را دارند اما این نرم افزار با رابط کاربری مناسب و آسان خود، بدون شک می تواند یکی از محبوب ترین ماشین حساب های موجود شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-09-05 19:05

افزودن دیدگاه جدید