کد مطلب: 

202847

یک ایرانی مدیرعامل اوبر شد

دارا خسروشاهی مدیرعامل اکسپدیا به عنوان مدیرعامل شرکت اوبر که خدمت تاکسی یاب مبتنی بر تلفن همراه ارائه می‌کند، انتخاب شد.
یک ایرانی مدیرعامل اوبر شد

به گزارش سیتنا به نقل از کانزاس دارا خسروشاهی جایگزین تراویس کالانیک می شود که در ماه های اخیر با بحران های متعددی در این شرکت دست به گریبان بوده است.

انتخاب وی توسط هیات مدیره اوبر پس از سه روز بحث و بررسی رخ داده است. خسروشاهی از آگوست سال 2015 مدیرعامل شرکت مسافرتی اکسپیدیا بود و در زمینه خدمات مسافرتی آنلاین فعالیت دارد. او یکی از پر درآمدترین مدیرعامل‌های شرکت های فناوری در آمریکاست و در زمان مدیریت خود توانست اکسپدیا را به یکی از بزرگترین شرکت های خدمات مسافرتی آنلاین در دنیا مبدل کند.

طرح اتهام آزار جنسی توسط تعداد زیادی از کارکنان زن این شرکت علیه مدیران ارشد اوبر، فریب کاری و اتهامات متقابل تعدادی از مدیران عالی رتبه اوبر علیه هم، اوبر را وارد بحرانی بی سابقه کرده است.  

دارا خسروشاهی مدیرعامل جدید اوبر در سال 1348 در تهران به دنیا آمد و در ابتدای دهه 80 میلادی، به همراه خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرد. او دارای مدرک مهندسی الکترونیک از دانشگاه براون در رودآیلند آمریکا است.

اوبر در سال 2009 فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در بیش از 60 کشور فعالیت دارد. اوبر این امکان را به کاربران خود می‌دهد که از طریق برنامه موبایلی اوبر، از خدمات تاکسی ها و خودروهای شخصی برای جابه‌جایی استفاده نمایند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-28 17:32

افزودن دیدگاه جدید