کد مطلب: 

202738

عرضه نرم‌افزار دیگری در زمینه حمل‌ونقل سرویس مدارس در کشور

پژوهشگران مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران نرم‌افزار هوشمندسازی سرویس مدارس با عنوان «اسکب» را برای نظارت بهتر بر سرویس‌های دانش‌آموزان ارائه دادند.
عرضه نرم‌افزار دیگری در زمینه حمل‌ونقل سرویس مدارس در کشور

به گزارش سیتنا،‌ مهندس بهشتی، مجری طرح هوشمندسازی مدارس (اسکب) در این باره گفت: این طرح بدون نیاز به سخت‌افزارهای خاص و تنها بر اساس گوشی‌های هوشمند طراحی شده و دقت مکان‌یابی آن بالاتر از GPSهای مکان‌یابی است.

وی با بیان اینکه در این طرح خانواده‌ها با هزینه کمی می‌توانند از امنیت و آسایش فرزندان خود مطمئن ‌شوند، افزود: از جمله مزایای این طرح می‌توان به کاهش زمان انتظار دانش‌آموز و راننده، ارتباط لحظه‌ای والدین با راننده، مشاهده اطلاعات خودرو و راننده، اطلاع‌رسانی در مورد تغییر خودرو یا راننده، تسریع رسیدگی به تاخیرها، ثبت نظم یا بی‌نظمی راننده و دانش‌آموز اشاره کرد.

بهشتی خاطرنشان کرد: با توجه به استفاده از نظرات کارشناسی و توجه به دغدغه‌های مدیران و پیمانکاران در طراحی سرویس هوشمند مدارس، طرح اسکب مورد استقبال مدیران مدارس، پیمانکاران و مسئولین آموزش و پرورش قرار گرفته است.

به گفته وی، طرح اسکب راه حلی جامع برای والدین، پیمانکار، راننده و مدرسه ارائه داده و موجب بهبود سرعت، دقت و اطمینان سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان خواهد شد و با استفاده از اطلاعات آماری جمع‌آوری شده، مدیران شهری می‌توانند برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای خدمات شهری و کنترل ترافیک داشته باشند.

مجری طرح یادآور شد: این سرویس از طریق مدارس در اختیار والدین، پیمانکار و رانندگان قرار خواهد گرفت و مدرسه با نرم‌افزار اختصاصی خود نظارت بهتری بر عملکرد سرویس خواهد داشت.

دانشگاه علم و صنعت ایران مطابق آیین‌نامه مصوب هیات امنا از شرکت‌های دانش‌بنیان متعلق به اساتید و فارغ‌التحصیلان خود حمایت کرده و به منظور نظارت بر آنها بخشی از سهام این شرکت‌ها متعلق به دانشگاه است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-26 11:57

افزودن دیدگاه جدید