کد مطلب: 

202673

باندهای اینترنتی ماساژ جنس مخالف در تهران!

با هشتگ «ماساژ» یکی از صفحاتی را که مزین به تبلیغات ماساژ و ریلکسیشن است، باز می‌کنم. با تأکید بر رضایت مشتری، نوشته شده ماساژ «همزمان توسط آقا و خانوم برای اولین‌بار در غرب تهران، ارتباط از طریق دایرکت».
باندهای اینترنتی ماساژ جنس مخالف در تهران!

روزنامه جوان در گزارشی نوشت: برای رسیدن به حدس و گمانی که امیدوارم واقعی نباشد، از طریق دایرکت پیام می‌دهم. خودم را خانمی جوان معرفی می‌کنم و شرایط و لیست قیمت‌هایش را می‌خواهم. چند دقیقه بعد پاسخ جالبی برایم می‌فرستد؛ یک ساعت ماساژ کامل بدن توسط آقا 300 هزار تومان، در بهت و تعجب پرسش بعدی را در مورد حضور در منزل مطرح می‌کنم، اما جواب عجولانه وی برای اعلام نرخ همراه با مسائل جنسی که به رقمی بالاتر می‌رسد، کافی است تا با کنار هم چیدن این تکه از پازل در کنار تکه‌های دیگر همچون جست‌وجوی «ماساژ در منزل» در مرورگرهای اینترنتی و تماس با چند شماره و چت تلگرامی، یقین پیدا کنم زیرپوست این شهر و در سایه غفلت نهادهای مسئول، هنجارشکنی و بی‌بند و باری جنسی رخ عیان کرده است.

آنچه تحت عنوان توریست «فاحشه‌گری» در برخی نقاط معروف جهان همچون بانکوک، پاتایا و حتی پوکت وجود داشت، به بطن یک کشور اسلامی راه پیدا کرده است و در حال گسترش و گسترانیدن شعوب خود هم هست.

 رسیدن به نقطه غمگین ماجرا از اینجا بود که متن تبلیغ‌های ماساژ در منزل، آموزش ماساژ و به‌کارگیری ماساژور، ماساژ حرفه‌ای را با ما تجربه کنید و عبارت‌هایی دیگر از این دست به وفور در صفحات آگهی‌ها، فضاهای مجازی و در و دیوار اماکن آرایشی و ورزشی دیده شد.

ماسور خانم برای آقا و ماسور آقا برای خانم!

بدون تردید شما هم تاکنون به صورت گذری از برخی خیابان‌ها تبلیغات مراکز تخصصی ماساژ درمانی را دیده‌اید که ارائه دهنده خدماتی چون ماساژ اروپایی، سوئدی، ریلکس، ‌تایلندی و سنگ داغ هستند. مکان‌های آرایشی و ورزشی جنب ورزشگاه‌های بزرگ که به دلیل محدودیت‌ها و نظارت‌هایی که انجام می‌شود تا حدود زیادی ملزم به رعایت اخلاق و قانون هستند، هرچند از همان طریق هم زیر آبی می‌روند و در مقابل تقاضای ماساژ در منزل افراد، به شرطی که متقاضی مرد مسن باشد، ماساژور زن را روانه منزل جهت انجام ماساژ می‌کنند.

ای کاش همه آنچه در مورد «سالن‌های ماساژ» و «ریلکسیشن» وجود داشت به همان کلاهبرداری‌های سابق خلاصه می‌شد. ماساژورهایی که شماره آنها در فضای مجازی پخش شده بود و با تماس تلفنی و واریز وجه توسط تماس‌گیرندگان، ناگهان ناپدید می‌شدند.

هرچند که همان زمان هم هشدارهایی در مورد قبح‌شکنی و ستیز با شرعیات و اخلاق جامعه ایرانی - اسلامی داده شد و ضرورت دخالت مستقیم و غیرمستقیم نهادهای مسئول در مقابل بهره‌برداری عده‌ای سودجو مورد گوشزد قرار گرفت.
 
نهادهای مسئول دقیقاً کجا هستند؟!

اما اکنون وسعت این ماجرا به فساد پنهانی در فضای مجازی کشیده شده است. در این بین نیز عده‌ای دیگر وجود دارند که با تشکیل گروهی از خانم‌ها و آقایان که بی‌شباهت به باند فحشا نیست، اقدام به گرفتن سفارش‌های تلفنی برای انجام ماساژهای درمانی و ریلکسیشن می‌کنند و حتی در استخدام خانم‌ها و آقایان تأکید می‌کنند که فرد باید مجرد یا متارکه کرده باشد.

مسئول گروه‌های آموزش ماساژ، در همان ابتدا به خانم و آقای کارآموز(!)توصیه می‌کنند که اگر می‌خواهند درآمد بالاتری داشته باشند و در کار خود به موفقیت دست پیدا کنند و صد البته که برای گروه ماساژ پولساز باشند، باید ماساژ دادن جنس مخالف را در دستور کار قرار دهند و رعایت اخلاق و شرعیات را به کلی کنار بگذارند، اما فاجعه فراتر از این نیز در حال وقوع است؛ چراکه این باندهای ماساژ (بخوانید باندهای فحشا) به قدری در فضای مجازی و حقیقی فالور و مشتری پیدا کرده‌اند که اگر همین امروز و با چند سال تأخیر هم پلیس فتا و پلیس امنیت وارد عمل شوند، بعید است بتوانند با این ناهنجاری گسترانیده شده در سطح جامعه برخورد کنند و مبتلایان به آن را نجات دهند.
 
زمینه آماده برای فحشا

برای رسیدن به سؤالات و فرضیه‌های ذهنی خود، ابتدا چند شماره تلفن را از طریق سرچ ساده «ماساژ در منزل» در مرورگرهای اینترنتی پیدا کردم، بعد از سؤال در مورد نوع خدمات‌دهی ماساژ به تعیین جنسیت و آدرس سالن رسیدم، در اکثر تماس‌ها بنا به دلایل اقتصادی یا شخصی خبری از سالن خدمات‌دهی در یک مکان مشخص نبود. همه فعالیت خدمات‌دهی ماساژ به انتخاب جنسیت نوع مخالف و قیمت مشخص ختم می‌شد. در هیچ کدام از تماس‌ها نتوانستم به ماسور همجنس دستیابی داشته باشم و حتی در یکی از تماس‌ها، این پرسش با قطع ناگهانی مکالمه روبه‌رو شد.

بماند که در اوضاع فساد اخلاقی در جامعه ما تعدادی از کسانی که از قضا شماره آنها اشتباه ثبت شده بود، بعد از طرح سؤال از قیمت‌ها، با خنده و شوخی خود را خواهان پیدا کردن چنین ماساژورهایی معرفی می‌کردند!

ماساژهایی که دستمایه فحشا و فساد اخلاقی در شهر است از نرخ 50 هزار تومان برای یک ساعت در منزل شروع می‌شودو در نوع فاجعه‌بار خود به بالای 400 هزار تومان رسید. کافی بود تا هشتگ ساده‌ای را در اینستاگرام سرچ کنم تا زاویه‌های دیگری از پیدا و پنهان ماجرا را مشاهده کنم.  

به یک شماره می‌رسم، از طریق تلگرام پیام می‌دهم، خودم را 30 ساله معرفی می‌کنم و طرف مقابل خود را 27 ساله معرفی می‌کند. می‌پرسم ماسور خودتان هستید یا آقا؟ می‌گوید خودم هستم. قیمت می‌پرسم، نرخ را برای یک ساعت 150 اعلام کرد. برای آخر هفته هماهنگ می‌کنم و در نهایت می‌گوید شب قبل تماس می‌گیرد...  

اینبار از طریق دایرکت به یکی از صفحاتی که با تصاویر مستهجن مزین به خدمات‌دهی ماساژ شده است و فیلتر هم نیست، پیام می‌دهم. خودم را خانمی جوان معرفی می‌کنم و شرایط و لیست قیمت‌هایش را می‌خواهم. چند دقیقه بعد پاسخ جالبی برایم می‌فرستد؛ یک ساعت ماساژ کامل بدن توسط آقا 300 هزار تومان که اگر همراه با مسائل جنسی باشد 400 هزار تومان! در مورد خدمات‌دهی در منزل می‌پرسم، با وقاحت تمام قبول می‌کند و منتظر ارسال آدرس است...  

آنچه به سختی در قالب قلم بیان شد، آنقدر علنی و مشخص بود و هست که هر حرفی بیش از این «توضیح واضحات» است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-24 08:43

افزودن دیدگاه جدید