کد مطلب: 

202652

اجرای آیین نامه جشن دانش آموختگی دانشگاه تهران

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از تدوین و اجرایی شدن آیین نامه جشن دانش آموختگی در این دانشگاه خبر داد و گفت: براساس این آیین نامه، جشن دانش آموختگی دانشگاه تهران از سال‌های آینده به صورت متمرکز و یکپارچه برگزار می‌شود.
اجرای آیین نامه جشن دانش آموختگی دانشگاه تهران

به گزارش سیتنا، دکتر مجید سرسنگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: برای اولین بار آیین نامه جشن دانش آموختگان دانشگاه تهران تدوین و از سال جاری در دانشگاه اجرایی می‌شود. براساس این آیین‌نامه زمان برگزاری، ویژگی‌ها، اصول، سازه‌ها، شاخص‌ها و تعریف جشن دانش آموختگی در دانشگاه تهران مشخص خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال‌های گذشته جشن دانش‌ آموختگی در دانشگاه تهران به صورت جداگانه توسط دانشکده‌ها برگزار می‌شد، اما امسال برای اولین بار یک جشن متمرکز یکپارچه دانش آموختگی که در آن همگی فارغ التحصیلان از دانشکده‌های مختلف شرکت خواهند کرد امروز چهارشنبه اول شهریورماه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از ثبت نام بیش از ۶۰۰۰ فارغ التحصیل در جشن دانش آموختگی این دانشگاه خبر داد و گفت: جشن امروز برای فارغ‌التحصیلان سال تحصیلی ۱۳۹۴ – ۱۳۹۵ در استادیوم ورزشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران با حضور مسوولان و مدیران آموزش عالی برگزار خواهد شد. ضمن این که هر فارغ‌التحصیل می‌تواند با دو همراه در این جشن شرکت کند.

سرسنگی در پایان خاطر نشان کرد: در جشن دانش آموختگی دانشگاه تهران حدود ۷۰ درصد از فارغ‌التحصیلان رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-23 13:34

افزودن دیدگاه جدید