کد مطلب: 

202513

آذری‌جهرمی جلوی اعمال محدودیت‌ها ایستاد

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به معرفی آذری جهرمی برای تصدی وزارت ICT به مجلس، حضور وی در این سمت را یک فرصت ارزیابی کرد و گفت که جهرمی در کنار رییس جمهور و وزیر ارتباطات در این چهار سال جلوی اعمال محدودیت‌ها ایستاده است.
آذری‌جهرمی جلوی اعمال محدودیت‌ها ایستاد

به گزارش سیتنا، حسین مهری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات یک دهه شصتی است، درباره آذری جهرمی، اظهار کرد: جهرمی اگر تایید شود،  اولین وزیری است که بعد از انقلاب اسلامی به دنیا آمده است. وی نیرویی ارزشی و نوآور است که تسلط خوبی بر مسائل حوزه IT دارد و من اعتقاد دارم در مجموعه وزارت ارتباطات جزو بهترین نیروها بودند.

وی با بیان این که قبل از دولت یازدهم وضعیت وزارتخانه ارتباطات خیلی مشخص نبود، گفت: در چهار سال گذشته اقدامات ارزشمندی در تثبیت وزارت ارتباطات انجام و تکلیف مخابرات، پست بانک و شرکت ملی پست مشخص شده است به علاوه این که پیشرفت‌های خوبی هم در حوزه‌های هوافضا، اینترنت، پهنای باند و پست و پست بانک داشتیم.

معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: فکر می‌کنم با حضور آقای جهرمی این اقدامات شتاب بیشتری خواهد گرفت، چرا که تسلط او بر حوزه‌های مختلف IT و دانش او در این زمینه بسیار خوب است. همچنین شور جوانی و هوش سرشاری که جهرمی دارد، قطعا او را فردی نوآور و خلاق در مصدر وزارت ارتباطات تبدیل خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت پست با بیان این که آذری جهرمی در طول چهار سالی که در وزارت ارتباطات بوده، به شدت در مقابل اعمال محدودیت‌ها ایستادگی کرد، گفت: در کنار رییس جمهور و وزیر ارتباطات یکی از کسانی که راه را برای گسترش فضای مجازی باز کرد، آذری جهرمی به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و معاون وزیر بود. البته ایشان مانند همه ما به این که نباید مباحث غیرفرهنگی و غیراخلاقی در فضای مجازی اشاعه یابد، اعتقاد دارد.

معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان به سابقه فعالیت فنی و امنیتی آذری جهرمی اشاره کرد و گفت: سابقه فعالیت فنی و امنیتی آذری جهرمی یک فرصت برای مجموعه وزارت ارتباطات و حوزه IT و نقطه قوت اوست که می‌تواند جلوی بهانه‌های واهی برخی برای محدود کردن اینترنت بایستد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-08-15 11:31

افزودن دیدگاه جدید