کد مطلب: 

201866

با فناوری واقعیت مجازی خانه را به جنگل و اقیانوس تبدیل کنید

از این پس با استفاده از یک پروژکتور ۳۶۰ درجه می توانید تصاویر مجازی بسیار زیبا و نزدیک به واقعیت را در منازل خود خلق کنید و اتاق خواب خود را به جنگل و اقیانوس و مزرعه مبدل کنید.
با فناوری واقعیت مجازی خانه را به جنگل و اقیانوس تبدیل کنید

به گزارش سیتنا به نقل از دیجیتال ترندز، برای استفاده از این فناوری نیازی به استفاده از هدست های واقعیت مجازی نیست و پروژکتور ۳۶۰ درجه مذکور تصاویر باکیفیت از محیط مدنظر شما را برروی در و دیوار می تاباند و حس حضور واقعی در آن محل را در کاربر ایجاد می کند.

این پروژکتور توسط شرکت اسپانیایی نوپایی BroomX طراحی شده است. محصول مذکور MK Player۳۶۰ نام دارد و می تواند اتاق شما را به هر فضایی که دوست داشته باشید مبدل کند و در این زمینه هیچ محدودیتی وجود ندارد.

از این محصول نه تنها برای شبیه سازی فضا، اقیانوس و چشم اندازهای طبیعی استفاده می شود، بلکه طراحان دکور داخلی هم می توانند از آن برای بررسی تاثیر استفاده از کاغذ دیواری ها یا اسباب و اثاثیه مختلف بر جلوه و نمای یک اتاق استفاده کنند، بدون آنکه نیازی به صرف هزینه واقعی و نصب لوازم یاد شده به طور واقعی در محل باشد.

کاربران این پروژکتور قادر به مشاهده ویدئوهای ۳۶۰ درجه از شهرهای مختلف هستند و خود را در داخل این فضاها حس خواهند کرد، پیش بینی می شود ابزار مذکور در آینده حتی کاربردهای درمانی و پزشکی پیدا کند و برای بازسازی صحنه مراقبت های درمانی در منزل نیز به کار گرفته شود.

این پروژکتور از طریق یک برنامه تلفن همراه کنترل می شود. قیمت این محصول که قرار است ابتدا در اسپانیا و جنوب اروپا عرضه شود، هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-07-04 09:18

افزودن دیدگاه جدید