کد مطلب: 

201596

التهاب آفرینی برای موسسه ثامن با شایعات دورغین در فضای مجازی

نظام ملکشاهی گفت: مردم به شایعات توجه نکنند ، مسئولان پیگیر مطالبات مردم بوده و اوضاع را رصد می‌کنند.
التهاب آفرینی برای موسسه ثامن با شایعات دورغین در فضای مجازی

به گزارش سیتنا، نظام ملک‌شاهی معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان اسلامشهر در گفتگو با خبرگزاری فارس در اسلامشهر، اظهارکرد: ورشکستگی موسسه مالی اعتباری ثامن، شایعه و توطئه‌ای علیه  نظام اقصادی کشور ازسوی دشمنان نظام و عده‌ای فرصت طلب است .

ملک‌شاهی با اشاره به تجمعات  صورت گرفته در برخی از نقاط شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: از روز گذشته اخبار و اطلاعاتی دریافت کردیم مبنی بر تجمع تعدادی از سپرده‌گذاران موسسه مالی ثامن در مقابل شعب این موسسه،که در پی بروز شایعاتی بوجود آمده است.

وی افزود: متاسفانه بر اثر بی تدبیری مدیران موسسه در استان و شهرستان و عدم توجیه و اغناء مردم و اطلاع رسانی دقیق و شفاف و رسمی از طریق صداو سیما و رسانه های جمعی، شایعات و اخبار غیرواقعی در فضای مجازی و برخی رسانه های معاند، از سوی بدخواهان نظام به بروز و ظهور شایعات غیر واقعی دامن زده شده است.

ملک‌شاهی  تاکید کرد: با کمال تاسف  فرمانداری شهرستان هیچ آمار و اطلاعاتی از فعالیت این‌گونه موسسات مالی ندارد و علیرغم رشد قارچ گونه این موسسات هیچ نظارتی بر روی آنها وجود نداشته و هیچ یک از مدیران استانی و شهرستانی موسسه  پاسخگو نیستند.

وی با اشاره اقدامات و توطئه‌های کاخ سفید علیه کشورمان، تصریح کرد: جو منفی که علیه نظام از سوی دشمنان و بدخواهان نظام بوجود آمده از یک سو و انتشار مطالب غیر واقعی و شایعات دورغین در فضای مجازی از سوی دیگر و همچنین بی تدبیری و ناکار آمدی  مدیران این موسسه موجب بروز مشکلاتی برای مردم شده و التهاباتی را در جامعه ایجاد کرده است.

معاون سیاسی فرماندار اسلامشهر بیان کرد: درپی تجمعات  سپرده‌گذاران  موسسه ثامن در مقابل شعب این  موسسه ، جلسه شورای تامین با حضور10 نفر از نمایندگان تجمع‌کنندگان در محل فرمانداری تشکیل و مسائل و مشکلات سپرده‌گذاران مورد بررسی قرار گرفت .

وی با اشاره به مصوبات جلسه شورای تامین ،تاکید کرد: با توجه به اینکه تاکنون هیچ  موسسه ای نداشتیم که برای شهرستان مشکلاتی بوجود آورد، در رابطه مشکل سپرده‌گذاران  این موسسه هم با صبر و استقامت  و دوری جستن از هرگونه شایعه  وجوسازی ، مسئولان  به دنبال حل موضوع به وجود آمده هستند.

ملک‌شاهی  افزود : مدیر و کارکنان  شعبه  20 متری امام خمینی (ره) متاسفانه با  تعطیل کردن فعالیت دیروز این شعبه دچارتخلف اداری شده و بنا بر اظهارات دادستان محترم شهرستان در صورت ادامه این روند، برخورد قضایی با آنها خواهد شد .

وی بیان کرد: ازسپرده گذاران انتظار داریم با  تحمل و صبر و شکیبایی  و سعه صدر مسئولان شهرستان را در رفع این مشکل  یاری کنند، پرداخت و استرداد سپرده به 35 هزار سرمایه گذار کمی زمان‌بر بوده و طول می‌کشد .

عضو شورای تامین شهرستان  با اشاره به حضور پرشکوه مرد م  اسلامشهر در انتخابات اخیر، تاکید کرد: مردم شهرستان اسلامشهر با حضور و مشارکت 81 درصدی درانتخابات نشان دادند که به نظام و آرمان‌های آن معتقد و پایبند بوده و هستند و این تجمعات و اعتراضات برای استراد سرمایه های‌شان است نه مقابله با نظام  و مسئولhن هم تلاش می‌کنند که  پیگیر مطابات مردم باشند .

وی تصریح کرد: ازمردم فهیم اسلامشهر انتظار داریم اخبار و مطالب  واقعی و صحیح را از طریق مراجع رسمی ، رسانه‌های جمعی معتبر و صدا و سیما کسب کنند و از پرداختن به شایعات و جوسازی های التهاب‌آور خودداری کنند وبه این قبیل شایعات دامن نزنند.

ملک شاهی خاطر نشان کرد: همه مسئولان شهرستان اسلامشهر با تمام  توان پیگیر حل مشکلات به وجود آمده هستند و از هیچ اقدامی در جهت احقاق حقوق  شهروندان دریغ  نکرده و با متخلفین و مدیران ناکارآمد برخورد خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-19 22:33

افزودن دیدگاه جدید