کد مطلب: 

201452

عریض ترین نمایشگر خمیده دنیا روانه بازار شد

شرکت سامسونگ عریض‌ترین نمایشگر خمیده دنیا که 49 اینچی است را روانه بازار کرد. از این نمایشگر می توان برای پیشبرد امور گرافیکی و تدوین به خوبی استفاده کرد.
عریض ترین نمایشگر خمیده دنیا روانه بازار شد

به گزارش سیتنا به نقل از ورج، نمایشگر یاد شده از سری CHG90 تابدان حد عریض است که کل یک میز اداری را اشغال می کند و البته از دقت بالایی نیز برخوردار است.

استفاده از این نمایشگر نیاز گرافیست ها و تدوین گران حرفه ای به استفاده از دو نمایشگر 24 اینچ در کنار یکدیگر را برطرف می کند. دقت این نمایشگر 3840 در 1080 و نسبت ابعاد آن 32 به 9 است.

یکی دیگر از مزایای این نمایشگر اجرای باکیفیت و هیجان انگیز بازی های ویدئویی اکشن و ماجراجویی است. در CHG90 از فناوری QLED Quantum Dot سامسونگ برای ارتقای کیفیت نمایش تصاویر استفاده شده است.

پشتیبانی از استاندارد HDR10 نیز دامنه رنگ های در دسترس از طریق این نمایشگر را ارتقا می بخشد. سازگاری با استاندارد FreeSync 2 ای ام دی برای ارتقای شفافیت تصویر و جلوگیری از پرش تصویر و رساندن زمان واکنش تصویر به کمتر از یک میلی ثانیه از جمله مزایای محصول مذکور است.

این نمایشگر همراه با یک نرم افزار به منظور ارتقای مدیریت برنامه های مختلف تا حداکثر 6 برنامه به طور همزمان عرضه می شود و دارای پرت های متعدد البته به غیر از پرت USB-C بوده و قیمت آن 1500 دلار است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-10 16:15

افزودن دیدگاه جدید