کد مطلب: 

201328

مخابرات ایران پیشتاز اتصال منازل به فیبرنوری است

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران ضمن استقبال از حضور سایر شرکت‌ها برای طرح اتصال فیبر نوری به منازل، مخابرات را پیشتاز این محصول دانست و از فراهم شدن زیرساخت‌ها برای سایر استان‌ها در فاز دوم این طرح خبر داد.
مخابرات ایران پیشتاز اتصال منازل به فیبرنوری است

به گزارش سیتنا، محمدرضا بیدخام در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به طرح تانوما، گفت: فاز اول اتصال فیبر نوری به منازل از چهارم اردیبهشت سال جاری برای هشت شهر مرکز استان کلید خورد تا بتوانیم پهنای باند را به راحتی به داخل منازل انتقال دهیم و مشتریان از سرویس‌های بهتر و با کیفیت بهتر بهره ببرند.

وی با اشاره به حضور سایر شرکت‌ها در طرح فیبر نوری، بیان کرد: شنیدیم که شرکت‌ ایرانیان نت وارد این حوزه شده‌اند و ما نیز از ورود این شرکت‌ استقبال می‌کنیم. هرچند مخابرات ایران پیشتاز این محصول است.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه طرح فیبر نوری از اردیبهشت ۱۳۹۵ توسط شرکت مخابرات ایران دنبال می‌شود، افزود: با توجه به نیازی که در بازار وجود دارد به دنبال طرح اتصال فیبر نوری به منازل رفتیم و زیرساخت‌های لازم را فراهم کردیم. همچنین به دنبال فراهم کردن زیرساخت‌ها برای سایر استان‌های کشور هستیم.

بیدخام خاطرنشان کرد: تلاش بر این است تا پایان سال بتوانیم اکثر استان‌ها را با توجه به زیرساخت‌های موجود در این زمینه فعال کنیم و این کار در فاز دوم طرح تانوما اجرا می‌شود.

وی درباره چگونگی فعال شدن طرح تانوما برای مشترکان، توضیح داد: مشترکان در سایت شرکت مخابرات ایران ثبت درخواست می‌کنند و با توجه به درخواست آنها در صورت وجود امکانات این طرح برایشان اجرا می‌شود و در غیر این صورت در نوبت قرار می‌گیرند.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران همچنین بیان کرد: استفاده از این فناوری امکان انتقال دیتای پرسرعت را فراهم می‌کند و کلیه مشتریان می‌توانند با مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ایران و وارد کردن شماره تلفن خود به ثبت درخواست اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-06-04 11:59

افزودن دیدگاه جدید