کد مطلب: 

201183

"اسنپ" به رانندگان خود افطاری می‌دهد

سال‌های اخیر را می‌توان دوران شکوفایی استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی و مبتنی بر اینترنت دانست.
"اسنپ" به رانندگان خود افطاری می‌دهد

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری مهر، به سادگی می‌توان تفاوت را در بیلبوردهای شهر دید و با سال‌های گذشته مقایسه کرد. کمتر کسی می‌توانست تصور کند در این مدت کوتاه بیلبورد از حیطه انحصار شرکت‌های مالی و اعتباری خارج و در اختیار «اپلیکیشن‌های موبایل» هم قرار بگیرد.

این اتفاق از آن جهت حائز اهمیت است که شرکت‌های دانش‌بنیان و اپلیکیشن‌های موبایل توانسته‌اند به خوبی جای خود را در زندگی کاربر ایرانی که همیشه نسبت به کمبود سرعت اینترنت گلایه داشت، باز کند. ولی امروز میبینیم که قریب به اتفاق این اپلیکیشن‌ها مستقیما نیاز به اینترنت دارند.

اپلیکیشن‌هایی مانند اسنپ در طول مدت کوتاهی توانسته‌اند به این حجم از گستردگی برسند و طبق گفته وزارت ارتباطات در حال حاضر کاربران راننده اسنپ از مرز ۱۰۰ هزار نفر عبور کرده‌اند.

همچنین طبق گفته مسئولان اسنپ در حال حاضر بیش از ۴۰۰ نفر مستقیما در این شرکت مشغول به کار هستند. حمایت از کسب‌وکار اینترنتی همراه با افزایش و بهبود زیرساخت‌های اینترنتی مستقیما باعث ایجاد چنین کارآفرینی گسترده‌ای را ایجاد کرده است.

حال طبق آنچه که در خبرها آمده، اسنپ از ظرفیت‌های خود در ماه مبارک رمضان بهره برده و در طول این ماه اقدام به پخش بسته‌های افطاری به رانندگان و مسافرین کرده است و این موضوع نشان از اهمیت قائل شدن مسئولان این شرکت برای رانندگان و مسافرین دارد. چنین اتفاقی به نوبه خود حرکت نوین و خداپسندانه‌ای است که اسنپ تلاش کرده آن را به انجام برساند. شرکتی که عمر بسیار کوتاهی دارد ولی رشد بسیار خوبی را تجربه کرده است.

بسیار پسندیده است که مسئولان و مردم ضمن حمایت از چنین شرکت‌هایی که با اتکا به دانش بومی و نیروهای خلاق اقدام به کسب درآمد برای کشورمان کرده‌اند، زمینه را برای رشد هرچه بیشتر اینگونه شرکت‌ها فراهم سازند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-31 17:30

افزودن دیدگاه جدید