کد مطلب: 

199280

فراخوان شناسایی تامین‌کنندگان بسته‌بندی سیم کارت

شرکت خدمات ارتباطی رایتل در نظر دارد نسبت به شناسایی تامین‌کنندگان واجد شرایط جهت تامین ملزومات بسته‌بندی و انجام فرآیند بسته‌بندی سیم کارت اقدام نماید.
فراخوان شناسایی تامین‌کنندگان بسته‌بندی سیم کارت

به گزارش سیتنا به نقل از روزنامه مناقصه مزایده، فرآیند بسته‌بندی سیم کارت‌های رایتل عبارت است از تامین ملزومات بسته‌بندی سیم کارت، شامل و نه محدود به پاکت سیم کارت، هولوگرام، لیبل‌ها، کارتن‌های بسته‌بندی کوچک و بزرگ دفترچه راهنما و انجام خدمات پاکت گذاری و بسته‌بندی.

مدارک و اسناد مورد نیاز برای شرکت در فراخوان:

1.تصویر مدارک شناسایی و ثبتی شرکت شامل اساسنامه، آگهی تاسیس، آگهی آخرین تغییرات.

2. تصویر مدارک اسناد سجلی و آموزشی اعضای هیأت مدیره.

3. رزومه کاری شرکت با تمرکز بر قابلیت‌ها و تخصص‌ها با موضوع فراخوان به همراه مشخصات و سوابق کاری مدیران.

4. مدارک مربوط به احراز توانمندی مالی (ارایه تصویر آخرین ترازنامه سود و زیان حسابرسی شده و گردش مالی تایید شده شرکت در دو سال گذشته و یا اظهارنامه مالیاتی).

5. لیستی از تجهیزات و ماشین آلات و امکانات لازم برای اجرای موضوع فراخوان شامل دستگاه‌های چاپ، برش و ....

6. مستندات همکاری در حوزه طراحی و تامین بسته‌بندی و اسناد مثبته مستندات اتمام و و اعلام رضایت کارفرمایان قبلی با فعلی.

7. نمونه طرح‌ها و یا بسته بندی‌های انجام شده قبلی.

شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر مدارک فوق، در صورت تمایل، نسبت به ارسال نمونه طرح پیشنهادی جدید جهت بسته‌بندی سیم کارت‌های رایتل به صورت ماشینی نیز اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، در طرح پیشنهادی می‌بایست به صرفه بودن هزینه، دریچه‌ای شفاف جهت قرایت سریال‌های سیم کارت، قابلیت بسته‌بندی به صورت کاملا ماشینی و همچنین نکات امنیتی لازمه پیش بینی گردد. شرکت‌کنندگان در فراخوان می‌بایست کلیه مدارک و اسناد فوق را پس از مهر و امضاء اسکن نموده و در قالب لوح فشرده و به همراه نامه پوششی در پاکت در بسته حداکثر تا تاریخ 96/02/02 به نشانی ذیل ارسال نمایند.

محل تحویل پاکات: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع نیایش، خیابان ارمغان غربی، نبش تقاطع مهرداد، پلاک 8، دبیرخانه شرکت خدمات ارتباطی رایتل

توجه:‌ درج عبارت فراخوان شناسایی تامین‌کنندگان بسته‌بندی سیم کارت و عبارت به اداره کل تدارکات تحویل گردد بر روی پاکات الزامی می‌باشد، در صورت عدم درج عبارت مذکور و عدم وصول پاکت حاوی مدارک به اداره کل تدارکات شرکت خدمات ارتباطی رایتل، مسوولیت ناشی از این موضوع به عهده شرکت‌کننده می‌باشد.

تکمیل و ارایه پکینگ لیست مربوط به سیم کارت‌های بسته‌بندی شده، در قالب مورد تایید شرکت خدمات ارتباطی رایتل با فرمت اکسل، نیز در تعهدات شرکت تامین‌کننده بسته‌بندی می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-04-13 00:19

افزودن دیدگاه جدید