کد مطلب: 

198571

تولید رنگ ضد امواج مضر در کشور

مدیرعامل یک شرکت فناور گفت: رنگ ضد امواج مضر در کشور بوسیله یک شرکت فناور تولید شده است.
تولید رنگ ضد امواج مضر در کشور

به گزارش سیتنا، علی زینلی مخترع و مدیر عامل یک شرکت فناور در زمینه فناوری های نوین در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره افزایش انواع الاینده های نوین در کشور اظهار داشت: متاسفانه آلاینده های نو در کشور رو به افزایش بوده و همین مسیله سبب بروز مشکلاتی در زندگی افراد شده است و زندگی شهر نشینی تحت تاثیر این مسیله قرار گرفته است.

وی بیان کرد: الاینده های نوین سبب ایجاد عوارض های گوناگونی بر بدن افراد می شود  و همین امر لزوم ایمن سازی بشر و کاهش الودگی هارا می طلبد.

زینلی ادامه داد: متاسفانه امواج الکترومغناطیسی در پیرامون محیط زندگی افراد فراوان است   و امواج وای فای موبابل تلفن های بیسیم و همچنین دکل های مولد امواج  باعث بروز مشکلاتی می شود.

وی تاکید کرد: این رنگ خاصیت جذب امواج مضر را دارا است و از سازمان های بین المللی در دنیا گواهی تایید دریافت کرده است.و این ماده برای منازل مردم کشورمان قابل استفاده و مفید است.

وی عنوان کرد: برای جلوگیری از اسیب های امواج الکترومغناطیسی ناشی از موبایل و اینترنت رنگی طراحی شده  که با کشیدن ان بر روی دیوار خارجی ساختمان شدت امواج ورودی به داخل منازل و محوطه جلوگیری می کند.

وی یادآور شد: این رنگ با استفاده از تکنولوژی و ذرات نانویی درست شده است و در تست های مختلف موفقیت چشمگیری داشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-30 17:57

افزودن دیدگاه جدید