کد مطلب: 

198566
نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس:

سخنان وزیر ارتباطات در قروه همانند «چک بلامحل» بود

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس گفت: سفر اخیر رئیس جمهور به کردستان و وزرای دولت به مراکز شهرستان‌ها یک سفر تبلیغاتی بود.
سخنان وزیر ارتباطات در قروه همانند «چک بلامحل» بود

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری تسنیم از دهگلان، علی‌محمد مرادی پیش‌از ظهر امروز در جمع مردم روستاهای بخش بلبان‌آباد شهرستان دهگلان با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور و هیئت دولت در روز پنجم فروردین ماه جاری به استان کردستان اظهار داشت: سفر اخیر رئیس جمهور به کردستان و وزرای دولت به مراکز شهرستان‌ها یک سفر تبلیغاتی بود.

وی با بیان اینکه مشکل عمده شهرستان قروه و دهگلان بیکاری است، گفت: در برنامه سفر وزرا به مراکز شهرستان‌ها هیچ تدبیری اندیشده نشده بود و لازم بود که برنامه‌ریزی‌ها متناسب با نیاز و استعداد‌های شهرستان‌ها انجام می‌گرفت.

صحبت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری قروه همانند «چک بلامحل» بود

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس با اشاره به سخنان واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شورای اداری شهرستان قروه، تصریح کرد: صحبت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر اخیر به شهرستان قروه همانند چک بلامحل بود و اصلاً واقعیت نداشت.

وی گفت: آقای واعظی در جلسه شورای اداری قروه اظهار کردند که از محل آب سدقوچم بیش از نوزده هزار 500 هکتار اراضی کشاورزی دیم پایاب این سد از دیم به آبی تبدیل می‌شود در صورتی که این موضوع اصلاً واقعیت ندارد و این رقم تنها 2 هزار هکتار است.

سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به قروه صرفاً تبلیغاتی بود

مرادی با بیان اینکه اهداف سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صرفاً فقط جنبه تبلیغاتی داشت، افزود: واعظی در جلسه شورای اداری شهرستان قروه بدون آگاهی و اطلاعات کافی حرف می‌زد و باید بخاطر بیان این اطلاعات نادرست از مردم عذرخواهی کند.

وی اظهار کرد: بنده به دلیل وجود ضعف‌های فراوان در این منطقه عضو کمسیون آب و کشاورزی و منابع طبیعی شدم تا مطالبات مردم و کشاورزان منطقه و حوزه انتخابیه خود را به قانون تبدیل کنم.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس گفت: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده 24 میلیون مکعب آب شرب برای تأمین کمبود آب شرب شهرهای قروه و دهگلان و روستاهای تابعه این دو شهرستان فراهم می‌شود و مشکل آب شرب 50 هزار خانوار با جمعیت 200 هزار نفر برطرف می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-03-30 13:39

افزودن دیدگاه جدید