کد مطلب: 

196961

پایان بررسی آئین‌نامه پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی

دبیر شورای عالی فضای مجازی از پایان بررسی آئین‌نامه فعالیت پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در جلسه روز شنبه شورا خبر داد و گفت: در این‌ آیین‌نامه نقش وزارت ارتباطات، وزارت ارشاد، صداوسیما، قوه قضاییه و معاونت علمی رئیس جمهور مشخص شده است.
پایان بررسی آئین‌نامه پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی

به گزارش سیتنا، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از تشکیل جلسه شورای عالی فضای مجازی در روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: موضوع آئین‌نامه فعالیت پیام‌رسان‌ها شامل پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی در جلسات قبلی شورا بررسی شده و در جلسه روز شنبه بررسی این آیین‌نامه به اتمام می‌رسد.

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: در این آیین نامه نقش هر دستگاه شامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان صدا و سیما، قوه قضاییه و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور برای حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی مشخص شده است.

فیروزآبادی با بیان اینکه در این آئین‌نامه خدماتی که هر دستگاه می‌تواند ارائه دهد دیده شده، گفت: برای مثال، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مرجع مجوزدهی شرکت‌های دانش‌بنیان است و برای این پیام‌رسان‌ها مجوز صادر خواهد کرد.

وی ادامه داد: وزارت ارتباطات در بحث پروانه فعالیت و اتصال به شبکه و وزارت ارشاد در حوزه تبلیغات مجوز صادر خواهد کرد.

به گزارش فارس، در جلسه قبلی شورا بحث‌هایی درباره ارائه مجوز تبلیغات و ارائه خدمات دولت الکترونیک توسط پیام‌رسان‌های داخلی به موافقت اعضا رسیده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-02-24 12:30

افزودن دیدگاه جدید