کد مطلب: 

195793

پوشش کامل LTE رایتل در تهران تا پایان سال جاری

مدیرعامل رایتل با تاکید بر توسعه شبانه روزی رایتل، از پوشش کامل LTE در تهران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان امسال 76 درصد جمعیت کشور را تحت پوشش قرار می دهیم که این درصد در سال 92 به میزان 55 درصد، در سال 93 به میزان 64 درصد و در سال 94 به میزان 71 درصد افزایش یافت و هم اکنون به 76 درصد رسیده است.
پوشش کامل LTE رایتل در تهران تا پایان سال جاری

به گزارش سیتنا به استناد خبر انتشار یافته در شماره 16 ماهنامه نسل چهارم، مهندس سید مجید صدری با اشاره به ویژگی ای که رایتل را از دیگر اپراتورها متمایز می کند، توضیح داد: از ابتدا بیشتر مشترکان ما در زمینه دیتا بوده اند و 20 درصد از مشترکان ما فقط از سرویس VOICE استفاده می کنند و امیدواریم با توجه به رویکرد دو اپراتور دیگر در حوزه دیتا بتوانیم این نسبت را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه مصرف اینترنت روزانه رایتل بیش از 250 ترابایت است، افزود: این میزان در شهریور ماه سال 92 حدود 10 ترا بود که می توان گفت به رشد قابل قبولی رسیده است.

وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 25 فروشگاه در استان های مختلف داریم. همچنین وضعیت پوشش شبکه ما در دولت تدبیر و امید و با حمایت های این دولت و وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات افزایش یافته و در حال حاضر به غیر از رومینگ ملی در 560 شهر امکان سرویس دهی به مشترکان رایتل را داریم.

مدیرعامل رایتل همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ماهنامه نسل چهارم در رابطه با توسعه LTE در دیگر شهرهای کشور نیز توضیح داد: در 15 شهر ما LTE را توسعه دادیم ولی با توجه به اینکه 50 درصد دیتای کشور در تهران است تمرکز اصلی ما بر روی این شهر است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-22 14:33

افزودن دیدگاه جدید