کد مطلب: 

195743

مشکل سایت فروش بلیت‌ جشنواره فجر برطرف شد

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر اعلام کرد که مشکل سایت فروش بلیت‌ برطرف شده و به دلیل مراجعه بالا، عده‌ای در لیست انتظار قرار گرفته‌اند.
مشکل سایت فروش بلیت‌ جشنواره فجر برطرف شد

به گزارش سیتنا، محمد حیدری دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در توضیح ایجاد اختلال در سایت فروش آنلاین بلیت های جشنواره طی ۲۴ ساعت گذشته به خبرنگار مهر گفت: از ظهر امروز شنبه دوم بهمن ماه سایت فروش بلیت فعالیت خود را از سر گرفته و اگر متقاضیان در زمینه ثبت نام دچار مشکل هستند در صف انتظار قرار دارند.

وی همچنین خبر داد: با توجه به اینکه روز گذشته سایت به دلیل اختلال خدمات لازم را ارائه نداده است در صورت لزوم یک روز دیگر به فروش بلیت ها از طریق اینترنت اختصاص داده می شود.

حیدری با تاکید بر اینکه ظرفیت سینماها هنوز پر نشده است، بیان کرد: دلیل در انتظار ماندن متقاضیان این است که با شروع فعالیت دوباره سایت، ۱۱ هزار نفر به صورت همزمان اقدام به خرید بلیت کردند.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر توضیح داد: امسال سهمیه مهمان در سینماها کاهش پیدا کرده و به سهمیه مردمی افزوده شده است همچنین برای سهمیه صاحبان آثار مانند روال سال های گذشته یک ردیف در سینما در نظر گرفته شده است.

حیدری ادامه داد: سهمیه ۳۰ درصدی فروش گیشه بلیت ها همچنان پابرجا است، اما این میزان سهمیه با توجه به استقبال مردم از طریق بلیت اینترنتی ممکن است تغییر کند.

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده شده است سایت پشتیبانی فروش بلیت به متقاضیان در صف انتظار پیام ‌هایی برای دریافت جایگاه VIP و یا قرارگرفتن در نوبت اول خرید بلیت ارسال کرده است، گفت: من این مساله را به شدت تکذیب می کنم و هیچ جایگاه VIP و نوبت اولی از طریق این سایت در اختیار متقاضیان قرار نمی گیرد و اصلا جایگاه VIP در نظر گرفته نشده است. متقاضیان از طریق همان سایت مستقیم صندلی های مورد نظر خود را انتخاب می کنند و می توان گفت خودشان در انتخاب صندلی خود دخیل هستند.

دبیر سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در پاسخ به اینکه لطفا درباره سایت جدید و وابستگی آن به بانک پاسارگاد توضیح دهید، بیان کرد: ترجیح می دهم در این باره در جلسه مطبوعاتی توضیح دهم. این سایت برای خرید بلیت در سینماها طراحی شده و برای یک شرکت کامل معتبر است. ما خواستیم آورده جدیدی برای سینما داشته باشیم. تاکید می کنم که این سایت برای سینما طراحی شده و پتانسیل جدیدی برای خرید بلیت از طریق اینترنت است.

حیدری در جواب این سوال که آورده این سایت جدید برای سینما چیست؟ توضیح داد: این سایت مانند سایت سینماتیکت فعالیت می کند که البته تنها اختصاص به سینما دارد. درآمد سایت نیز به جشنواره داده نمی شود و سایت به صورت حرفه ای برای خرید بلیت طراحی شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که چه مبلغی از طریق این سایت به جشنواره پرداخت شده است، گفت: من باز هم این مساله را تکذیب می کنم و تاکید می کنم که هیچ پولی جشنواره دریافت نکرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-21 18:01

افزودن دیدگاه جدید