کد مطلب: 

195039

ویدئو/ نمایشگاه محصولات هیجان انگیز الکترونیکی در آمریکا

نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی ۲۰۱۷ آغاز شد؛ برخی از کالاها و ایده هایی که در آن ارائه شده بیشتر شبیه داستان های علمی تخیلی است.
ویدئو/ نمایشگاه محصولات هیجان انگیز الکترونیکی در آمریکا

به گزارش سیتنا به نقل از سی نت در نمایشگاه امسال، اتومبیل های خودران، دستیارهای هوشمند شخصی، روبات ها و پهپادها با طرح های خارق العاده و نوین، محور اصلی این نمایشگاه هستند.

دستیار شخصی الکسا و خانه های هوشمند بیش از همه در این نمایشگاه به چشم می خورند.

این در حالی است که گجت های خانگی، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، چراغ ها و حتی توستر هوشمند در نمایشگاه ارائه می شوند. در کل می توان انتظار داشت انواع و اقسام وسایل خانگی با قابلیت کنترل آنلاین و همینطور کنترل از طریق یک مرکز هوشمند و دریافت دستورهای صوتی را در این نمایشگاه دید، مانند بلندگو اکو آمازون و دستیار صوتی الکسا.

 در حقیقت کارزار جدید حوزه فناوری میان سیستم های دستیار شخصی هوشمند است. آمازون با الکسا، گوگل با گوگل هوم،  اپل با سیری و مایکروسافت با کورتانا با یکدیگر در این حوزه رقابت می کنند.

جالب آنکه هیچ کدام از این دستیارهای شخصی در نمایشگاه ارائه نمی شوند. بلکه کارزار واقعی درباره آن است که کدامیک از دستیارهای شخصی به راحتی و سهولت می توانند با تمام گجت ها مرتبط شوند. در همین راستا سامسونگ نیز دستیار هوشمند خود را رونمایی می کند.

در خصوص تلویزیون ها نیز  بیشترین  هیاهو برای فناوری quantum dot است. این فناوری  کیفیت تصویر بهتری نسبت به OLED خواهد داشت. همچنین این نمایشگاه بستری برای ارائه  جدید ترین فناوری های لپ  تاپ و تبلت نیز به شمار می رود و پیش بینی می شود لپ تاپ- تبلت های متعددی در آن رونمایی شود.

اما به هرحال محور هیجان انگیز این نمایشگاه به هوش مصنوعی روبات، یادگیری ماشینی و واقعیت مجازی اختصاص دارد.

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-06 18:00

افزودن دیدگاه جدید