کد مطلب: 

194918

آموزش خواندن پیام تلگرام بدون متوجه‌شدن فرستنده پیام

بدون شک برای شما بارها اتفاق افتاده که دوست داشتید پیامی را بخوانید؛ اما مایل نبودید که فرستنده از خواندن پیام توسط شما مطلع شود. با این ترفند می‌توانید بدون اطلاع فرستنده، پیام او را بخوانید.
آموزش خواندن پیام تلگرام بدون متوجه‌شدن فرستنده پیام

به گزارش سیتنا، در یک سال اخیر، تلگرام به یکی از پرمخاطب‌ترین پیام‌رسان‌ها به ویژه در ایران تبدیل شده است. محبوبیت تلگرام به حدی افزایش یافته که کاربران تمایلی به استفاده از سرویس‌های پیامکی اپراتورهای تلفن همراه نشان نمی‌دهند. مانند تمامی نرم‌افزارها، تلگرام هم دارای راز و رموزی است. بدون شک برای شما بارها اتفاق افتاده که دوست داشتید پیامی را بخوانید؛ اما مایل نبودید که فرستنده از خواندن پیام توسط شما مطلع شود. با این ترفند می‌توانید بدون اطلاع فرستنده، پیام او را بخوانید.

برای این‌کار در نسخه موبایل، بعد از ورود به تنظیمات تلگرام به منو اطلاع ‌رسانی و صدا (Notification and Sounds) بروید. در این منو آیتم اطلاع‌‌رسانی پاپ‌‌آپ (Popup Notification) را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پنجره پاپ‌‌آپ که در سراسر دنیای وب حجم اینترنت ما را به نفع دیگر وب سایت‌‌ها مصرف می‌کند، در اینجا مفید و کاربردی است. در واقع این پنجره پاپ‌‌آپ بدون آنکه به باز یا بسته‌ بودن صفحه نمایش گوشی و یا قرار داشتن در هر اپلیکیشن و منو اهمیت بدهد، هنگام دریافت یک پیام جدید آن را به کاربر نمایش داده و خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم را امکان پذیر می‌کند.

در این قسمت از تنظیمات تلگرام با چهار حالت روبرو می‌شوید:
– بدون پاپ آپ
– فقط در زمان باز بودن صفحه
– فقط زمان بسته بودن صفحه
– همیشه

فرقی نمی‌کند که از سه حالت آخر کدام یک را انتخاب کنید، زیرا بسته به شرایط انتخاب ‌شده پیام‌‌ها، از این به بعد هنگام ارسال در یک صفحه پاپ‌آپ به نمایش در می‌آیند. در این حالت، با اینکه متن پیام را می‌بینید، اما تا زمان زدن دکمه مشاهده (view) و ورود به اپلیکیشن، تیک دوم برای شخص ارسال کننده نمی‌خورد! خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم به این روش برای تمامی پیام‌‌های ارسال‌ شده توسط یک کاربر ممکن است و با کشیدن صفحه به سمت چپ یا راست می‌توان بین تمامی پیام‌‌های فرد خاطی پیمایش کرد.

خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم در نسخه ویندوز نیز به روشی مشابه همین روش امکان‌پذیر است. به این ترتیب که در مرحله اول به تنظیمات وارد شوید و تیک سه گزینه اولی که مشاهده می ‌کنید را بزنید.

در ادامه بر روی قسمت مشخص شده در عکس بالا، با عنوان تعداد و موقعیت اطلاع‌‌رسانی کلیک کنید. در این صفحه چهار موقعیت به شما نمایش داده می‌‌شود و باید یک مورد را از میان آن‌‌ها انتخاب کنید. در حالت پیش فرض پیام‌ها در گوشه پایین، سمت راست به نمایش در می‌‌آیند. در این صفحه بعد از تعیین موقعیت، تعداد پیام‌‌هایی که تمایل دارید در آن واحد به این صورت به نمایش در بیایند را مشخص کنید. حداکثر تعداد ممکن، مشاهده پنج پیام به صورت همزمان است. برای خواندن پیام تلگرام بدون تیک دوم کافی است بعد از مشاهده متن‌ها، بر روی آن‌‌ها کلیک نکنید و وارد پیام رسان نشوید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-01-04 08:24

افزودن دیدگاه جدید