کد مطلب: 

193518

هتک حرمت تازه عروس و داماد در اینترنت توسط دو دختر جوان!

یک تازه عروس و داماد متوجه شدند که عکس های خصوصی و شخصی شان در فضای مجازی پخش شده است؛ این عکس ها توسط دو دختر 17 ساله پخش شده است.
هتک حرمت تازه عروس و داماد در اینترنت توسط دو دختر جوان!

به گزارش سیتنا، محمد صادق رفیعی دادستان عمومی و انقلاب نی ریز گفت: دو دختر 17 ساله که با سوء استفاده از فضای مجازی به هتک حرمت تازه عروس و داماد اقدام کرده بودند، بازداشت شدند.

رفیعی افزود:چندی پیش زوجی جوان با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان، اقدام به تنظیم یک شکایت کردند.

این زوج جوان عنوان کردند: مدتی از طریق دوستان خودمان متوجه باز شدن یک صفحه جعلی در اینستاگرام به ناممان شدیم و در این صفحه جعلی عکس هایمان با نوشته های جعلی منتشر شده است.

رفیعی دادستان عمومی و انقلاب نی ریز با بیان اینکه بررسی این پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس فتا شهرستان قرار گرفت، ادامه داد: با تلاش کارآگاهان تخصصی پلیس فتا پس از 2 روز، دو متخلف شناسایی و به دادسرا معرفی شدند.

وی ادامه داد: متهمان این پرونده دو دختر نوجوان 17 ساله بودند که بلافاصله دستور احضار هر دو نفر توسط دادسرا داده شد و با همراهی والدین در دادسرا حاضر شدند.

دادستان نی ریز اظهار داشت: این 2 متهم در بازجویی اولیه سریعا به جرم خود اقرار نموده و ادعا کردند بدون هرگونه آشنایی با شاکیان و بدون فکر این کار را انجام داده اند و نمی دانستند این کار جرم باشد و دستگیر شوند.

رفیعی گفت: سرانجام در این پرونده هر دو دختر محکوم شدند.

دادستان نی ریز تصریح کرد: شهروندان از گذاشتن عکس های خصوصی خود در فضای مجازی و در صفحات متعلق به خود بپرهیزند و حتی عکس های خود را به عنوان پروفایل خود قرار ندهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-07 16:14

افزودن دیدگاه جدید