کد مطلب: 

193517

پردرآمدترین کاربر یوتیوب در سال ۲۰۱۶

خب، شما به احتمال زیاد در شبکه‌های اجتماعی زیاد می‌گردید و دیده‌اید که برخی از کانال‌ها با اخباری و مطالبی نسبتا عادی که البته برای مخاطب عام جذاب هستند و خوب پرداخت می‌شوند، مخاطب زیادی پیدا کرده‌اند و به درآمد قابل توجهی هم دست پیدا کرده‌اند. بماند که کانال‌هایی با اخبار غیرواقعی و غیرمستند و نیز مطالب زرد هم وجود دارند.
پردرآمدترین کاربر یوتیوب در سال ۲۰۱۶

به گزارش سیتنا، حالا بیایید تصور کنید که در ابعاد جهانی، یک کاربر زیرک، وقتی یوتیوب را داشته باشد و گستره کاربرانش تنها محدود به کاربران یک منطقه جغرافیایی و یک زبان نباشد، چه میزان موفقیت می‌تواند کسب کند.

به تازگی فهرست پردرآمدترین کاربران یوتیوب منتشر شده است. رتبه اول این فهرست تعلق دارد به یک پسر سوئدی به نام فلیکس کگلبرگ. او کانالی در یوتیوب به نام PewDiePie دارد.

کاری که این سوئدی ۲۶ ساله می‌کند این است که ویدئوی جالبی از گیم بازی کردن‌هایش تهیه می‌کند که در آن می‌توانید صحنه‌هایی جالبی از گیم‌های مختلف را همراه با عکس‌العمل‌ها و تکه‌پراکنی‌های او ببینید.

درآمد سال ۲۰۱۶ او، ۱۵ میلیون دلار اعلام شده که ۲۰ درصد نسبت به سال پیش که چک ۱۲ میلیون دلاری از گوگل گرفت بیشتر بوده است!

او کار خود را محدود به ویدئوهای یوتیوب نکرده است:

  •     فلیکس کتابی منتشر کرده که یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌ها در فهرست کتاب‌های محبوب نیویورک تایمز شده است.
  •     به علاوه او گیم مستقل هم منتشر کرده است. دومین گیم او بسیار موفق بوده است، طوری که در ۲۴ ساعت اول، یک میلیون بار دانلود شده است.
  •     او با مشارکت استودیوی «میکر»، یک شبکه اجتماعی ایجاد کرده که محتوامحور است و بر مسائل جامعه و امور خیریه تمرکز دارد.
  • جالب است بدانید که درآمد ۱۲ کاربر موفق بالای فهرست، در سال ۲۰۱۶، ۷۰٫۵ میلیون دلار بوده است که ۲۳ درصد نسبت به سال پیش افزایش داشته است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-12-07 16:04

افزودن دیدگاه جدید