کد مطلب: 

192328

ابقای محسن باقری به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل اپراتور چهارم

محسن باقری چناری که سه سال پیش از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان عضو هیات مدیره شرکت ایرانیان نت معرفی شده بود، به‌رغم تغییرات نمایندگان سهام دولتی این شرکت، در هیات مدیره اپراتور چهارم باقی ماند.
ابقای محسن باقری به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل اپراتور چهارم

به گزارش سیتنا به نقل از وایمکس نیوز، باقری چناری پنجمین مدیرعامل شرکت ایرانیان نت از بدو تاسیس این شرکت در سال 1390 است که توانست پروانه شبکه دسترسی فیبرنوری را به بهره برداری از سرویس ها وخدمات این شبکه تبدیل کند و با ایجاد شبکه FTTx درنمایشگاه بین المللی تهران، طعم اینترنت پرسرعت را به غرفه داران نمایشگاههای بین المللی بچشاند.

باقری چناری از مهر ماه سال 92 به عنوان نماینده زیرساخت در هیات مدیره ایرانیان نت معرفی و در اسفندماه همان سال به عنوان مدیرعامل اپراتور فیبرنوری سکان این شرکت را در دست گرفت.

مهمترین اقدامات دوره مدیریت باقری چناری، خرید ساختمان کارخانه فیبرنوری شهید قندی در تهران به منظور نصب تجهیزات شبکه دسترسی فیبرنوری و کاربری اداری برای شرکت ایرانیان نت، همچنین نصب و راه اندازی شبکه FTTx  در نمایشگاه بین المللی تهران و نصب و ایجاد آمادگی برای بهره برداری از شبکه FTTx  منطقه جهانشهر کرج بوده است که به زودی شاهد راه اندازی آن خواهیم بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-31 15:00

افزودن دیدگاه جدید