کد مطلب: 

191827

جمع‌آوری گوشی‌های گلکسی با بسته ضدحریق

سامسونگ الکترونیکس در یک اقدام احتیاطی در برابر خطر آتش گرفتن یا انفجار، برای مشتریانش در آمریکا که باید گوشی‌های گلکسی نوت ۷ را به فروشندگان بازگردانند، بسته‌های ضدحریق ارسال می کند.
جمع‌آوری گوشی‌های گلکسی با بسته ضدحریق

به گزارش سیتنا، سامسونگ به مشتریان آمریکایی که تلفن هوشمند گلکسی نوت ۷ را از وب سایت این شرکت خریداری کرده اند، گزینه بسته‌های حمل را عرضه می کند که هزینه آنها از پیش پرداخت شده است اما افرادی که این گوشی‌ها را از اپراتورها دریافت کرده‌اند باید برای دستورالعمل مربوط به فراخوان، به وب سایت اپراتورشان مراجعه کنند.

سامسونگ بدنبال انتشار اخبار آتش گرفتن گوشی‌های متعدد گلکسی نوت ۷ و فراخوان آنها، روز سه شنبه اعلام کرد عرضه نوت ۷ را تنها دو ماه پس از معرفی این گوشی به بازار متوقف می کند. این غول فناوری کره‌ای اکنون باید به جمع آوری بیش از ۱.۵ میلیون گوشی گلکسی نوت ۷ معیوب بپردازد.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، سامسونگ اعلام کرده بسته حمل این شرکت مطابق با استانداردهای آمریکا برای حمل باتریهای یون لیتیومی یا دستگاههای حاوی این باتریهاست.

سامسونگ در دوم سپتامبر برای ۲.۵ میلیون دستگاه گوشی گلکسی نوت ۷ به دلیل باتری‌های معیوبی که باعث شدند بعضی از این گوشی‌ها آتش بگیرند فراخوان داد، اما مشکلات مشابه در گوشی‌های تعویض شده هم مشاهده شده است. این شرکت مانند بسیاری از سازندگان تلفن همراه از باتریهای یون لیتیومی استفاده می کنند که وزن سبک و شارژ طولانی‌تری دارند.

سامسونگ بزرگترین سازنده تلفن هوشمند جهان از نظر سهم بازار است و پس از آن اپل و هواوی قرار دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-14 17:36

افزودن دیدگاه جدید