کد مطلب: 

191767

با یک خط تلفن همزمان با دو نفر مکالمه کنید

سرویس «مکالمه کنفرانس سه نفره» امکانی ایجاد می‌کند تا مشترک در آن واحد بتواند با بیش از یک نفر مکالمه داشته و فرد سومی را هم به مکالمه دعوت کند.
با یک خط تلفن همزمان با دو نفر مکالمه کنید

به گزارش سیتنا، شرکت مخابرات استان تهران سرویسی به نام «مکالمه کنفرانس سه نفره» طراحی کرده که در قالب این سرویس مشترک می تواند در یک لحظه با دو الی سه مشترک دیگر همزمان مکالمه کند. برای استفاده از این سرویس ابتدا گوشی تلفن خود را برداشته و پس از شنیدن بوق آزاد (از چپ به راست) کد مربوطه (#۷۰*) را اعمال می‌کنید.

پس از شنیدن مجدد بوق آزاد شماره اولین مشترکی را که می خواهید شماره گیری کرده و پس از مکالمه با وی در صورتی که قصد دارید نفر بعدی را به مکالمه وارد کنید با زدن روی دکمه Flash (قلاب گوشی) مشترک اول را پشت خط می‌گذارید و دراین مدت برای او موزیک ارسال می‌شود. پس از دریافت بوق آزاد نیز با اعمال کد #۷۰* با مشترک ارتباط برقرار کنید.

برای اینکه هر سه مشترک بتوانند با یکدیگر مکالمه کنند در صورتی که یکی از شماره هایی که گرفته اید اشغال بود، می توانید با زدن دکمه Flash یا قلاب گوشی و شنیدن بوق آزاد مجدداً کد #۷۰* را اعمال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعال سازی و غیرفعال کردن سرویس های مذکور نیز به مراکز مخابراتی مربوط مراجعه کرده یا با واحد (۲۰۹۰) تماس بگیرید.

البته باید توجه داشت که تنها مشترکانی که دارای دستگاه تلفن با توانایی شماره گیری TONE باشند می توانند از این سرویس استفاده کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-10-13 10:19

افزودن دیدگاه جدید