کد مطلب: 

190482

اولین قرارداد تجاری رایتل با اپراتورهای مجازی منتظر تایید رگولاتوری

مدیرعامل رایتل از ارسال اولین قرارداد با یکی از اپراتورهای مجازی تلفن همراه پس از اصلاحات، به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای تایید نهایی خبر داد.
اولین قرارداد تجاری رایتل با اپراتورهای مجازی منتظر تایید رگولاتوری

به گزارش سیتنا، مجید صدری در گفتگو با ایسنا، گفت: اپراتورهای تلفن همراه طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات موظف شدند حداکثر تا سوم آبان سال جاری حداقل یک قرارداد عمده‌فروشی با دارندگان موافقت اصولی پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه (MVNO) و همچنین حداکثر تا سوم آذرماه 95 حداقل یک قرارداد دیگر را با سایر دارندگان موافقت اصولی پروانه MVNO منعقد کنند.

وی ادامه داد: در همین راستا شرکت خدمات ارتباطی رایتل در سوم خردادماه سال جاری با شرکت کیش سل پارس به عنوان یک اپراتور مجازی به توافق رسید. در نتیجه این توافق قرارداد همکاری دو اپراتور در همان بازه زمانی تسلیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شد تا پروانه آن صادر شود.

مدیرعامل اپراتور سوم در عین حال متذکر شد: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اصلاحاتی را در تاریخ 11 مرداد ماه سال جاری به شرکت خدمات ارتباطی رایتل اعلام و این شرکت پس از انجام تمامی اصلاحات، قرارداد اصلاحی را در تاریخ اول شهریور ماه برای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال کرد.

صدری همچنین عنوان کرد: اپراتور سوم ارتباطی تلاش دارد در راستای مصوبات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در اولین فرصت به عقد قرارداد با اپراتورهای مجازی تلفن همراه بپردازد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-27 17:11

افزودن دیدگاه جدید