کد مطلب: 

190414

ساختار ارتباطات ثابت، متناسب با تغییر فناوری به‌روز نشده است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: با توجه به جهت گیری استراتژیک شرکت، ضمن ایفای نقش رقابتی خود، تعامل سازنده و برد-برد را با تمام بازیگران عرصه ارتباطات کشور در بخش های ثابت و سیار پیگیری می‌کنیم.
ساختار ارتباطات ثابت، متناسب با تغییر فناوری به‌روز نشده است

به گزارش سیتنا، دکتر سرائیان در گفت‌وگو با ماهنامه ارتباطات با تشریح ماموریت های ملی و شرکتی مخابرات، افزود: «یک مأموریت ملی برای مخابرات وجود دارد و آن‌هم استفاده تمام اپراتورها از زیرساخت‌های مخابرات ایران است. بدین منظور تعامل سازنده و برد-برد با تمام بازیگران عرصه ارتباطات را پیگیری می‌کنیم.»

وی گفت: «مأموریت دیگر مخابرات، ایفای نقش رقابتی در حوزه ارتباطات ثابت و سیار است که جهت‌گیری استراتژیک شرکت را شامل می‌شود.»

دکتر سرائیان خاطرنشان کرد: «هرچه رقبای ما قوی‌تر، چابک‌تر و چالاک‌تر شوند، ما هم قوی­تر می‌شویم. پس در عین حرکت با حداکثر اعتبار، به رقبای خود نیز به‌عنوان انگیزه­ای برای پیشرفت در هر دو حوزه ثابت و سیار نگاه می‌کنیم. چرا که تحول، اجتناب ناپذیر و رقابت، برکت است.»

وی با بیان این که اکنون پارادیم دیجیتال در حوزه فناوری های مخابرات حاکم است، افزود: «البته، ساختار ارتباطات ثابت، متناسب با تغییر فنّاوری به‌روز نشده و می‌توان گفت در این حوزه در تغییر پارادایم فناوری موفق نبوده­ایم. ما از آنالوگ به دیجیتال (TDM) رسیده­‌ایم، اما بسیار طول کشیده که از دیجیتال به شبکه تمام IP و پس‌از آن نیز، به شبکه تمام IT برسیم.»

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه سیستم جدید نظام انتصابات بر مبنای شایستگی در مخابرات ادامه خواهد یافت، گفت: «قطعاً حمایت مجموعه در تداوم این برنامه مؤثر خواهد بود. اعتماد به این روش و استقبال همه از این حرکت مثبت، بسیار مهم است. اگر کار به‌گونه‌ای پیش برود که اشکالات احتمالی طرح با نگاه اصلاحی دیده و گفته ‌شده و این امر نهادینه شود، دیگر هیچ‌کس نمی‌تواند طرح دیگری را جایگزین آن کند.»

وی افزود: «نگاه مثبت و اعتماد عمومی به طرح جابه‌جایی نیروها و نظام انتصابات، مهم‌ترین مساله در تثبیت این طرح ارزشمند است.»

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-25 20:29

دیدگاه‌ها

تصویر احویزادگان محمد کریم
اعلام این موضوع کافی نیست جناب سرائیان همواره در این سالها در مسئولیت های بزرگی این مجموعه بوده اند توضیح دهند چرا اینطور شده و چرا هیچوقت در برخورد با انحراف ها هیج حرکتی نکرده اند
ارسال شده توسط احویزادگان محمد کریم در 05 شهريور 95 - 20:16

افزودن دیدگاه جدید