کد مطلب: 

190369

تذکر احمد سالک به وزارت ارتباطات برای همایش ایران کانکت ۲۰۱۶

نماینده مردم اصفهان در مجلس نسبت به حواشی برگزاری همایش ایران کانکت ۲۰۱۶ در تهران و آنچه او زمینه سازی برای نفوذ خواند، هشدار داد؛ نایب رئیس مجلس نیز تاکید کرد که مجلس از مسوولان مربوطه توضیح خواهد خواست.
تذکر احمد سالک به وزارت ارتباطات برای همایش ایران کانکت ۲۰۱۶

به گزارش سیتنا به نقل از مهر، احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در پایان جلسه علنی امروز مجلس و با ارائه اخطار قانون اساسی با استناد به اصول دوم و ۱۵۲ قانون اساسی جمهوری اسلامی اظهارداشت: این روزها همایشی با عنوان ایران کانکت ۲۰۱۶ در تهران در حال برگزاری است و یکی از سخنران های آن نیز کاردار سفارت انگلستان بوده است.

وی با بیان اینکه موضوعات نگران کننده ای در این همایش در جریان است، ادامه داد: از جمله این موضوعات این است که چگونه وارد بازار ایران شویم و چگونه نظام تحریم های باقی مانده را حفظ کنیم!

سالک تصریح کرد: متنی را در سایت همایش قرار داده اند که نشان دهنده اجرای بهتر تحریم ها در قلب جمهوری اسلامی است، از جمله اینکه از کسانی که در لیست تحریم های اروپا قرار دارند نباید به این همایش دعوت شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه برگزاری این همایش ظلم پذیری و بسترسازی برای نفوذ است، تصریح کرد: کارهای زیرپوستی در این مملکت در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: افسر عملیاتی انگلیس در ۳ استان کرمانشاه، کرمان و همدان جاسوسی کرده و از اماکن فیلم برداری کرده است. گویا عملیات نفوذ به صورت آرام در حال انجام است.

پس از اخطار این نماینده، علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس که اداره بخش پایانی جلسه را بر عهده داشت، اعلام کرد: مجلس در این رابطه از مسئولان مربوطه توضیح خواهد خواست.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-24 15:47

افزودن دیدگاه جدید