کد مطلب: 

189527

پنج اپلیکیشن برتر برای المپیک 2016 ریو (+لینک دانلود)

با آغاز بازی‌های المپیک 2016، با 5 اپلیکیشن برتر مرتبط با این مسابقات آشنا شوید تا هیچ لحظه و خبری را از بزرگترین رویداد ورزشی جهان از دست ندهید!
پنج اپلیکیشن برتر برای المپیک 2016 ریو (+لینک دانلود)

به گزارش سیتنا، المپیک 2016 هم شروع شد. تلویزیون هر لحظه ما را در جریان اتفاق‌ها قرار می‌دهد، اما در جهان امروز تلویزیون کانال ارتباطی اصلی ما با مهم‌ترین رویدادهای جهان نیست؛ گوشی‌ها نقش مهم‌تری دارند.

سایت GSM در این مطلب اپلیکیشن‌هایی را معرفی کرده است تا در طول مسابقات تجربه کامل‌تری از المپیک داشته باشید.

The Olympics – Official App
 

کمیته المپیک به جز Rio 2016 اپلیکیشن‌ رسمی دیگری هم دارد: The Olympics. اپلیکیشنی که نه فقط این مسابقات، بلکه همه المپیک‌ها را پوشش می‌دهد. برنامه بازی‌ها، نتایج، عکس‌ها و ویدئوی بازی‌ها را در این اپلیکیشن دنبال کنید. همچنین می‌توانید ورزش، تیم یا حتی بازیکن محبوبتان را هم جداگانه با این اپلیکیشن دنبال کنید. از دستش ندهید!

 

 

ESPN

 

اپلیکیشن‌های ESPN بهترین اپلیکیشن‌های ورزشی موجود در بازار هستند. دلیل محبوبیتشان هم مشخص است: شرکت دیزنی سرمایه‌گذاری زیادی رویشان کرده که اپلیکیشنی با کاربری ساده، به‌روزرسانی‌های به‌موقع، و ظاهری شیک ارائه دهد. با وجود آن‌که ESPN جزو خبرگزاری‌های معرفی‌شده مسابقات نیست، اپلیکیشنش آن‌قدر خوب کار می‌کند که مشتری‌اش شوید.

 

 

Google

 

بله، گوگل! چرا که نه؟ اپلیکیشن گوگل قابلیتی اضافه کرده است که با آن برنامه بازی‌ها، اطلاعات بازیکن‌ها و نتایج زنده را به راحتی جلوی چشمانتان قرار می‌دهد. با این اپلیکیشن هم‌چنین برنامه تلویزیونی 30 کشور دنیا و ترندهای مربوط به المپیکِ‌ موتور جستجوی گوگل در اختیارتان قرار می‌گیرد.

 

 

Rio 2016 Social Hub

 

اپلیکیشن دیگری از کمیته برگزاری مسابقات ریو 2016! با این اپلیکیشن می‌تواند به توییتر، اینستاگرام و فیسبوک ورزشکاران و دیگر اکانت‌های مربوط به المپیک وصل شوید، راهی ساده برای دنبال کردن ورزشکاران محبوبتان در المپیک!
فقط مشخص نیست چرا این اپلیکیشن فقط برای اندروید عرضه شده است.

 

Olympic Athletes' Hub

 

اپلیکیشنی که ورزشکاران در ریو دو ژانیرو از آن استفاده می‌کنند. نقشه دهکده المپیک، اخبار کمیته برگزاری، و خیلی از چیزهای دیگری که المپیکی‌ها نیاز دارند. این اپلیکیشن پشت پرده المپیک را نشانمان می‌دهد؛ چیزهایی مثل قوانین دوپینگ یا مقررات زندگی در دهکده المپیک. اگر می‌خواهید المپیک را از چشم ورزشکاران دنبال کنید، این اپلیکیشن را از دست ندهید.

 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-07 14:03

افزودن دیدگاه جدید