کد مطلب: 

189455

ادعای ارسال پیامکی بی‌ادبانه توسط شهاب حسینی!

خانواده بیرنگ با انتشار پست‌هایی در صفحات منتسب به خود در اینستاگرام مدعی شدند شهاب حسینی جای پول، پیامکی دور از ادب فرستاده است.
ادعای ارسال پیامکی بی‌ادبانه توسط شهاب حسینی!

به گزارش سیتنا، بیژن بیرنگ کارگردان و فرزندش علی بیرنگ آهنگساز با انتشار پست هایی دراینستاگرامشان دعوای خانوادگی با شهاب حسینی به راه انداختند.

بیژن بیرنگ تصویری از پیامک های پسرش و شهاب حسینی را به اشتراک گذاشت و نوشت:

فقط دلم گرفت علی بیرنگ ... چند وقتی نیست که در صفحه ام درباره ات نوشتم نه به عنوان یک پدر بلکه به عنوان کسی که به کارت در موسیقی اعتقاد دارم . به حرمت دردت به عنوان یک هموطن پست تو را تکرار میکنم... "خیلی صبر کردم...خیلی توی خودم ریختم و رنج کشیدم تا بگذرم از این بی حرمتی ای که بهم شد، اونم از طرف کسی که این روزها اسوه ادب و قهرمان ملت ماست.

داستان از این قراره که من فیلمی به نام چهارشنبه کار کردم (موسیقیش را) و شهاب حسینی هم بازیگر این فیلم بود.

بعد از مدتی که کار در فیلم استفاده شد متوجه شدم که هیچگونه قراری برای بستن قرار داد از طرف تهیه کننده و دستمزد کاری که کردم با من گرفته نمیشود. پیگیر ماجرا شدم و در آخر به من گفتند که شما قرار بوده به صورت افتخاری کار کنین و من هم پرسیدم میشه بگین دال بر کدام سند یا مدرکی. خلاصه بنده به تهیه کننده اعلام کردم که از طریق خانه سینما اقدام میکنم. بنده در حال ورزش در سالن ورزشی بودم که این مسیج از طرف شهاب حسینی به عنوان سرمایه گذار فیلم برای که تا آن لحظه حتی نه میدانستم ایشان سرمایه گذار فیلم هستند نه اینکه برخوردی در مورد کار با ایشان داشتم ارسال شد. فیلم هنوز اکران هستش، از من عذر خواهی ای نشده و دستمزدم هم نگرفتم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-05 23:02

افزودن دیدگاه جدید