کد مطلب: 

188370

دیجی‌کالا جشنواره "ماه نو" برگزار می‌کند

دیجی‌کالا اعلام‌ کرد: این فروشگاه به عنوان پربازدیدترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه در نظر دارد جشنواره فروش "ماه نو" را به مناسبت عید فطر، برگزار کند.
دیجی‌کالا جشنواره "ماه نو" برگزار می‌کند

به گزارش سیتنا، دیجی‌کالا از مخاطبان خود خواست از روز شنبه ۱۲ تیرماه ساعت ۹ صبح، به مدت دو روز در جشنواره «ماه نو» با این فروشگاه اینترنتی همراه باشید و در این مدت خریدهای بالای یک‌صد هزار تومان خود را به صورت ‌رایگان دریافت کنید.

این فروشگاه اینترنتی اعلام‌کرد: از لحظه ابتدایی شروع این جشنواره، کالاهایی با قیمت کمتر از یک‌صد هزار تومان نیز معرفی می‌شوند که این کالا هم در این فروش ویژه به صورت رایگان ارسال می‌شود.

بر اساس اعلام دیجی‌کالا، در جشنواره "ماه‌نو" بسیاری از کالاها، با تخفیف باور نکردنی ۷۰ درصد ارایه می‌شوند تا به مخاطبان فرصت یک خرید متفاوت داده شود.

هر روز برنده باشید!

دیجی‌کالا اعلام کرد: در این طرح، در هر یک ساعت ۸ کالای متفاوت شگفت‌انگیز و هر روز تعداد بسیار زیادی کالای منتخب با تخفیف‌های تکرار نشدنی روی وب‌سایت به فروش می‌رسد. از بین این پیشنهادها تعدادی ویژه اعضای دیجی‌کالا است؛ همچنین مانند سایر روزهای ماه رمضان، هر ۲۰۰ هزار تومان خرید معادل یک امتیاز برای شرکت در ۵ قرعه‌کشی روزانه ماه برکت است. جوایز این قرعه‌کشی‌ها شامل یک دستگاه مودم ۴G D-Link، یک تبلت iLife و یک دستگاه موبایل TP-Link ، یک دستگاه دوربین عکاسی و یک دستگاه موبایل Lenovo است.

بنابر اعلام این فروشگاه اینترنتی، جشنواره "ماه‌نو" گستره‌ وسیعی از کالاهایی مانند انواع لوازم‌دیجیتال، لوازم‌خانگی، خانه و آشپزخانه، لوازم شخصی، فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی و مادر و کودک را شامل می‌شود. دیجی‌کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران، با تنوع بی‌نظیری از کالاها در این جشنواره برای کاربران تجربه‌ لذت‌بخش یک خرید اینترنتی را ایجاد می‌کند.

براساس اعلام دیجی‌کالا، «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که این فروشگاه اینترنتی از نخستین روز تاسیس سعی کرده به آن پایبند باشد و با رعایت این سه اصل، هرسال، حوزه‌های تازه‌ای را درفروش کالا و خدمات، به دایره‌ فعالیت خود افزوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-30 18:21

افزودن دیدگاه جدید