کد مطلب: 

188292

حقایقی از نیم‌میلیاردی شدن اینستاگرام

اینستاگرام حالا نیم میلیارد کاربر از سراسر جهان دارد و با استفاده سه پنجم کاربران به صورت روزانه، توئیتر و اسنپ‌چت را پشت سر گذاشته است.
حقایقی از نیم‌میلیاردی شدن اینستاگرام

به گزارش سیتنا، ایسنا به نقل از بلومبرگ، نوشت: کاربران اینستاگرام از مرز ۵۰۰ میلیون نفر عبور کردند و این رشد در حالی که این اپلیکیشن به اشتراک‌گذاری عکس همچون مانعی موجب توقف رقباست، شتاب گرفته است.

آخرین ۱۰۰ میلیون کاربری که به اینستاگرام اضافه شدند، سریع‌تر از ۱۰۰ میلیون کاربر قبلی به این شبکه اجتماعی پیوستند که نشان می‌دهد این اپلیکیشن متعلق به فیس‌بوک به این زودی‌ها گرفتار آفت کاهش رشدی که توئیتر به آن دچار شده بود، نمی‌شود.

اینستاگرام اعلام کرده که کاربران روزانه‌اش به ۳۰۰ میلیون نفر رسیده است، که آماری دو برابر اسنپ‌چت و توئیتر دارد. همچنین کاربران اینستاگرام به طور متوسط روزانه ۹۵ میلیون عکس و ویدیو به اشتراک می‌گذارند و حدود ۸۰ درصد از آنها در خارج کشور آمریکا حضور دارند.

فیس‌بوک اینستاگرام را در سال ۲۰۱۲ به قیمت ۷۵۰ میلیون خریداری کرد. از آن پس این شبکه اجتماعی با توجه به سهولت به اشتراک‌گذاری تصاویر به صورت نمایی رشد کرد. رسانه‌ای که از موانع زبانی عبور کرده و میان افراد حتی بدون الزامات اجتماعی رسمی ارتباط برقرار می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-06-23 18:24

افزودن دیدگاه جدید