کد مطلب: 

186004

عیدی بازنشستگان مخابرات اسفند سال پیش پرداخت شد

سخنگوی مخابرات ایران در واکنش به اظهارات مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری مبنی بر عدم پرداخت عیدی بازنشستگان مخابرات گفت: عیدی بازنشستگان مخابرات را با حقوق اسفند آنها و پیش از بیستم اسفند تحویل صندوق بازنشستگی کشوری دادیم.
عیدی بازنشستگان مخابرات اسفند سال پیش پرداخت شد

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمود اسلامیان مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری روز گذشته در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره اینکه بازنشستگان برخی دستگاه‌ها مانند مخابرات و راه‌آهن هنوز عیدی خود را دریافت نکرده‌اند، اظهار کرد: عیدی بازنشستگان این دستگاه‌ها از محل اعتبارات خود دستگاه است که چک آن را در اختیار صندوق بازنشستگی کشوری قرار می‌دهند و ما مبالغ را به حساب بازنشستگان آنها واریز می‌کنیم این دو دستگاه هنوز چک مبلغ عیدی را به صندوق نداده‌اند و مبلغ عیدی بازنشستگان آنها برای هر دستگاه حدود 27 میلیارد تومان است.

در حالیکه این موضوع می‌توانست اعتراض‌های شدیدی را از سوی بازنشستگان مخابرات به همراه داشته باشد اما تا پیش از این اظهارات هیچگونه واکنشی را از سوی این قشر نسبت به عدم پرداخت عیدی شاهد نبودیم.

در همین زمینه دکتر زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگویی با تسنیم با اشاره به اینکه حقوق و عیدی بازنشستگان را سال قبل پرداخت کردیم، درباره جزییات آن عنوان کرد: معمولا پیش از بیستم هر ماه چک حقوق بازنشسته‌ها را می‌کشیم؛ در ارتباط با عیدی آنها نیز قصد داشتیم هم‌زمان با حقوق بیستم بهمن پرداخت داشته باشیم اما تا این تاریخ مبلغ عیدی آنان اعلام نشد.

وی ادامه داد: بنابراین عیدی بازنشستگان مخابرات را با حقوق اسفند آنها و پیش از بیستم اسفند تحویل صندوق بازنشستگی کشوری دادیم. رقم چک تحویلی به شرکت بیمه در تاریخ 17 اسفند سال پیش 38510 میلیون ریال بود که این شرکت چک را طبق روال به صندوق بازنشستگی کشوری تحویل داده است.

دکتر زارعیان با بیان اینکه گمان می‌کنم موضوعی را که آقای سلامیان به آن اشاره کردند مربوط به شرکتی کوچک یا موسسه‌ای در حوزه مخابرات شود، گفت: اخیرا جلسه‌ای با کانون بازنشستگان مخابرات داشتیم که اگر قرار بود اظهارات مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری درست باشد، آنجا هم باید مطرح می‌شد اما آنها هیچ حرفی در این باره نزدند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-04-06 16:21

افزودن دیدگاه جدید