کد مطلب: 

185958

نحوه آگاهی از باقی مانده بسته اینترنت همراه اول، رایتل و ایرانسل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که دوست داشته اید از باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت خود باخبر شوید اما از نحوه آگاهی از آن بی اطلاع بوده اید.
نحوه آگاهی از باقی مانده بسته اینترنت همراه اول، رایتل و ایرانسل

به گزارش سیتنا، این روزها، اینترنت سیم کارت به بخشی جداناپذیر از گوشی های همراه در ایران تبدیل شده است. با گسترش اینترنت نسل سوم و چهارم در ایران و همه گیر شدن پدیده تلگرام، کاربران با سهولت بیشتری به انتقال عکس و اطلاعات می پردازند.

سایت جی اس ام نوشت: در این پست به بررسی نحوه آگاهی از باقی مانده بسته اینترنت در سیم کارت های ایرانسل، رایتل و همراه اول پرداخته ایم.

در ابتدا شما باید یکی از بسته های اینترنت اپراتور ایرانسل، همراه اول و یا رایتل را خریداری کرده باشید. اما چگونه از حجم باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت خود با خبر شویم؟

سیم کارت همراه اول:

اگر از سیم کارت همراه اول استفاده می کنید از روش های زیر می توانید از باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت همراه اول خود مطلع شوید:

- شماره گیری #۳۲۰*۱۰*

- شماره گیری #۰*۱۰۰*

- ارسال عدد 0 لاتین به شماره ۸۰۸۰

- مراجعه به حساب کاربری «همراه من» به آدرس my.mci.ir قسمت گزارش مصرف

سیم کارت رایتل:

اگر از سیم کارت رایتل استفاده می کنید، از روش های زیر می توانید باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت رایتل خود را مشاهده کنید:

- شماره گیری #۱۴۲*

- شماره گیری #۱۴۴*

آیا شما هم از بسته های اینترنت، جهت وبگردی و استفاده اینترنت در گوشی خود استفاده می کنید؟ به نظر شما کدام یک از اپراتورها، بسته های اینترنت بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهد؟

سیم کارت ایرانسل:

اگر از سیم کارت ایرانسل استفاده می کنید از روش های زیر می توانید از باقی مانده بسته اینترنت سیم کارت ایرانسل خود مطلع شوید:

- شما می توانید با شماره گیری کد #۴*۱*۵۵۵* از باقی مانده حجمی و زمانی بسته اینترنت سیم کارت ایرانسل آگاهی پیدا کرده و همچنین می توانید با استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من، علاوه بر امکان خرید بسته های اینترنتی، به صورت درصدی و زمانی از باقی مانده بسته اینترنت همراه خود مطلع شوید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 3.2 (13 رای)
سیتنا 5
2016-04-05 01:08

دیدگاه‌ها

تصویر مهدی صاحبجمع اتابکی
من از مودم همراه ایرانسل برای لپ تاپ استفده میکنم. این روش ها برای تلفن است.
ارسال شده توسط مهدی صاحبجمع اتابکی در 09 مرداد 96 - 23:37

افزودن دیدگاه جدید