کد مطلب: 

185805

از کار افتادن برخی برنامه‌ها و نرم‌افزارهای آیفون و آی‌پد

وجود یک آسیب‌پذیری در سیستم عامل iOS 9.3 باعث از کار افتادن برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی در آیفون و آی‌پد می‌شود. این مشکل به ویژه در زمان باز کردن لینک‌ها در مرورگر سافاری و دیگر برنامه‌ها رخ می‌دهد.
از کار افتادن برخی برنامه‌ها و نرم‌افزارهای آیفون و آی‌پد

به گزارش سیتنا، خبرگزاری فارس به نقل از ان دی تی وی، نوشت: اپل به وجود چنین مشکلی در مرورگر سافاری اذعان کرده ولی در مورد علت تداوم آن در برنامه ها و نرم افزارهای ثالث اظهارنظری نداشته است.

اپل iOS 9.3 را هفته گذشته عرضه کرد. کاربران می گویند احتمال وقوع مشکل زمانی افزایش می یابد که افراد بر روی لینک مورد نظرشان کلیک کرده و آن را برای مدت طولانی نگهدارند. در صورتی که کاربر بخواهد از درون محیط یک برنامه هم بر روی لینکی کلیک کند، احتمال وقوع مشکل یاد شده وجود دارد.

تاکنون صدها نفر از کاربران آیفون و آی پد بابت وقوع این مشکل به اپل اعتراض کرده اند. از جمله برنامه های ثالثی که بدین علت مختل شده اند می توان به برنامه های پیام رسان، ایمیل، نوت و ... اشاره کرد.

نقص یاد شده هم در گوشی ها و تبلت های قدیمی و هم در نمونه های جدید آن وجود دارد.

برخی کارشناسان و صاحب نظران پیشنهاد کرده اند که کاربران بهتر است برنامه جاوا اسکریپت را بر روی مرورگرهای خود غیرفعال کنند تا از تداوم این مشکل جلوگیری کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-03-30 12:53

افزودن دیدگاه جدید