کد مطلب: 

184838

عادت مجریان «من‌وتو» به پذیرش اقدامات غیراخلاقی (+تصاویر)

یکی از مجریان سابق اتاق خبر شبکه من و تو، در اقدامی تأمل برانگیز چند روزی است که فعالیت خود را با همان مسئولیت قبلی در این شبکه شروع کرده است.
عادت مجریان «من‌وتو» به پذیرش اقدامات غیراخلاقی (+تصاویر)

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، موسسه راهبردی دیده بان، مدتی پیش در پی رفتارهای غیر اخلاقی، اقدامات بی شرمانه، روابط نامشروع در خصوص عوامل این شبکه و مجریان من و تو، طناز خامه یکی از قربانیان این موضوع بود که با شرایط بسیار وخیم روحی و جسمی از این شبکه بهائی جدا شد و قسمتی از پشت پرده این شبکه را در فضای مجازی بر ملا نمود.

هرچند بنا بر دلایلی که میتوان آنها را حدس زد این فرد دوباره فعالیت خود را در این شبکه شروع نموده است.این دلایل را میتوان پوششی برای آبروریزی های مداوم این شبکه در میان افکار عمومی بیان نمود.از آنجائی که دامنه مسائل غیر اخلاقی در این شبکه روز به روز در حال افزایش است عوامل این شبکه سعی نموده اند تا با چنین اقدامی تغییراتی در اوضاع کنونی داشته باشند.

تاریخچه ای از برخی قربانیان و فعالان این شبکه:

هرچند طناز اولین قربانی جنسی در این شبکه نبوده و افراد دیگری قبل از وی هم دارای این شرایط بوده اند.از جمله این افراد می توان به خیانت تیام ( از مجریان شبکه ) در حق روشنا ( از دیگر مجریان شبکه من و تو ) اشاره نمود که منجر به خودکشی این مجری زن شد.

روشنا بعد از نجات از خودکشی

پریسا سحرخیز قربانی بعدی بوده است که چنین شرایط آلوده ای را تحمل نکرده و از فعالیت در شبکه جدا شد.موارد آزار و اذیت وی هم پیشنهاد های بی شرمانه و اذیت و آزار جنسی بوده است.

سیاوش صبا در صحنه ای از نمایش های همجنس بازانه خود

از دیگر موارد رسوایی های پی در پی این شبکه در برنامه های آکادمی گوگوش و استیج است که به تازگی شاهد آن بوده ایم.خوشبختانه همه این موارد دارای اسناد و مدارک مختلفی هستند که در فضای مجازی در دسترس عموم قرار دارد.

حال قسمت هایی از داستان طناز:

اعتراض طناز به شرایط این شبکه در خصوص برخورد های غیر اخلاقی با مجریان شبکه سبب می شود طناز مدتی دچار افسردگی و شرایط روحی نامساعدی شود، همچنین وی را به دلیل اعتراض و افشاگری همین مسائل در مکانی نامعلوم حبس می نمایند تا کار بجایی می رسد که برادر وی حتی در فضای مجازی، شبکه من و تو را تهدید می کند که از آنها به پلیس لندن شکایت می کند.

این پیغام ( تهدید به شکایت از شبکه من و تو ) در 21 می از سوی برادر طناز در فیس بوک قرار داده می شود.

حال سوال هایی که پیش می آید:

-طناز در این مدت کجا بوده است؟

-چرا طناز به حد بی نهایتی از شرایط شبکه و برخورد ها خسته شده بود؟

-چرا وی را در نقطه ای نامعلوم نگه داشته اند؟

-چرا وی دوباره بازگشته و در شبکه مشغول بکار شده است؟

بعدها کار به قسمتی میرسد که حتی صفحه شخصی طناز در فیس بوک را حال به دستور عوامل شبکه یا موارد دیگری غیر فعال نموده و صفحه بسته می شود و برادر طناز باز در فیس بوک اطلاع رسانی می کند.

پر واضح است که این شبکه برای جبران اشتباهات خود و عوامل شبکه از هر وسیله ای استفاده می نماید.تهدید و آزار و اذیت هم می تواند دلیلی برای بازگشت دوباره این فرد بکار باشد و یا دلایل دیگری که به زودی روشن خواهد شد. مهمتر اینکه با وجود چنین مسائلی و همچنین برنامه های تکراری و بی محتوا، این مهم ترین کاهش شدید مخاطبان در این شبکه بهائی بوده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-02-18 19:38

افزودن دیدگاه جدید