کد مطلب: 

183230

جنجال تیترهای جنسی روی جلد مجله ایرانی! (+عکس)

مجله سپیده دانایی، متعلق به دکتر محمد گلزاری در تازه ترین شماره خود در طرح جلدی عجیب، تمامی تیترهای صفحه اول خود را به مسائل جنسی و زناشویی اختصاص داده است.
جنجال تیترهای جنسی روی جلد مجله ایرانی! (+عکس)

به گزارش سیتنا،‎ دکتر گلزاری، استاد دانشگاه که با برنامه های مشاوره تلویزیون به شهرت رسید، تا چند ماه پیش معاون وزارت جوانان و اصلی ترین مسئول در حوزه جوانان در دولت بود و خردادماه گذشته استعفا کرد.

مجله سپیده دانایی، متعلق به دکتر محمد گلزاری در تازه ترین شماره خود در طرح جلدی عجیب، تمامی تیترهای صفحه اول خود را به مسائل جنسی و زناشویی اختصاص داده است.

تابحال در نشریات ایرانی بعد از انقلاب سابقه نداشته مجله ای آن هم متعلق به یک استاد دانشگاه و معاون سابق وزیر، این چنین بی پروا در صفحه اول خود به مسائل جنسی و اختلالات در روابط زناشویی بپردازد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-30 18:00

دیدگاه‌ها

تصویر ایرانی
سلام دوستان البته که این اطلاعات و آموزشها جزو ضروریات زناشویی و زندگی مشترک است ولی لطفا تامل فرمایید و بدون پیشداوری به عرایض بنده توجه کنید. آیا بهتر نبود روی جلد به جای کلماتی مثل نعوظ و ارگاسم و بستر سرد و .... از عبارت اختلالات جنسی استفاده میشد و بعد در داخل مجله این مسایل به صورت مشروح توضیح داده میشد؟ آیا کودکان ونوجوانان که ممکن است این مجله را روی پیشخوان روزنامه فروشی ببینند، مخاطب این موضوعاتند؟
ارسال شده توسط ایرانی در 12 دى 94 - 03:03
تصویر Mehdi
واقعا که، یعنی ما ایرانیا انقد چیزای اولیه این دنیا هم واسمون هضم نشدست؟ هه
ارسال شده توسط Mehdi در 11 دى 94 - 17:46
تصویر دیدگاه
خیلی هم واجبه مردم اگاهی پیدا کنن..کارشون ب جا بوده و لازم... وقتی داریم ساعتی 18 تا طلاق رو ثبت میکنیم خواهشا پای حیارو وسط نکشین..که سرنوشت خیلی از زنها و مردامون بعداز طلاق روی خیلی چیزها رو سفید کرده ...حیا که جای خود دارد!!!!!
ارسال شده توسط دیدگاه در 10 دى 94 - 19:58
تصویر علی
این گونه مسائل به وفور در نت و شبکه های مجازی در در اختیار کاربر قرار داره. در این جا موضوع یه تیر و دو نشونه: یه تیرش اطلاع رسانی علمی است و تیر مهم ترش بدون شک کسب درآمد با این جور موضوعاته...
ارسال شده توسط علی در 10 دى 94 - 15:41
تصویر مهدی
چرا با مسیله ای که اینقدر مهم هست و حجم زیادی از مشکلات خانوادگی هست اینقدر عجیب برخورد میکنیم ؟ تا کی میخوایم به اسم حیا سرپوش بذاریم رو چنین مسیله هایی ؟ هیچ میدونید چند درصد از طلاق های جامعه بخاطر همین عدم دانایی ها تو مسایل جنسی اتفاق میوفته و تبعات این طلاقا برای جامعه چقدر زیاده ؟
ارسال شده توسط مهدی در 10 دى 94 - 15:07
تصویر حسین
از ایشون بابت پرداختن به این مساله که باعث بسیاری از طلاقهاست تشکر می کنم در ضمن امکان زدن + یا - هر خبر رو به سایتتون اضافه کنید یعنی چی نشه نظر کسی دیگه رو تایید یا رد کرد
ارسال شده توسط حسین در 10 دى 94 - 13:52
تصویر ایران
سابقه نداشته که وضعیت شده این دیگه!!! ملت خودشون با خودشون درگیرن واسه این که اطلاعات درست و به موقع دادن به افراد تو این جامعه شد تابو!!! نتیجشم شده این که فساد همه جا رو برداشته و جامعه شده مملو از روابطی که نه سر دارن نه ته, فقط واسه این که هیچکس نتونسته به موقع تکلیفش رو با نیاز ها و زندگیش مشخص کنه!!! اگه از اول سیاست گذاری درست بود و می فهمیدن که هر چیز به جای خویش نیکوست و به اسم شرم و حیا صحبت و اطلاع رسانی از روال طبیعی زندگی ممنوع نمی شد و هزار جور انگ و اتهام نمی زدن به کسی که نمی دونه از کی باید بپرسه و با کی حرف بزنه از عادی ترین نیاز زندگیش حالا شاهد این آمار اسفبار طلاق و فساد و هزار مشکل دیگه نبودیم!!!
ارسال شده توسط ایران در 10 دى 94 - 13:29
تصویر سارا
چیز بدى ننوشته. اختلال جنسى هم یه بیماریه مثل سرماخوردگى. درسته که اعلام نمیکنن ولى اکثر طلاق ها و خیانتها به علت مشکلات جنسى هست. خیلى از افرادى که این نوع مشکل رو دارن خجالت میکشن از مطرح کردنش
ارسال شده توسط سارا در 10 دى 94 - 09:36
تصویر کسری
متاسفانه سرمون رو مثل کبک کردیم زیر برف و نمی خوایم قبول کنیم خیلی از معضلات فعلی جامعه ما که داره به بحران نزدیک میشه از بی توجهی به همین مسایل جنسی و عدم آموزش موثر به مردان و زنان جامعه است. به اسم حیا و ایمان رو مهمترین مسایل سرپوش میزاریم
ارسال شده توسط کسری در 10 دى 94 - 18:28
تصویر مرد
درسته که اختلالات جنسی هم مثل سرماخوردگی بیماری هستند و به نظر من از سرماخوردگی هم مهمترن اما حیا هم چیز خوبیه! که حیا از ایمان است
ارسال شده توسط مرد در 10 دى 94 - 13:19
تصویر هادی
لطفا دستورات اسلامی رو با نظرات شخصی و غارنشینی قاطی نکن
ارسال شده توسط هادی در 10 دى 94 - 20:29

افزودن دیدگاه جدید