کد مطلب: 

183124

نخستین شبکه توزیع محتوای عمومی رونمایی نشد

در حالی که پرسش‌های مهمی از جمله حذف شبکه ملی اطلاعات از برنامه ششم، تصمیم‌گیری درباره تلگرام چهارشنبه هفته جاری و انتقاد سازمان بازرسی از بورسی نشدن ایرانسل از سوی رسانه‌ها مطرح است وزیر ارتباطات و معاون وی حاضر به پاسخگویی نشدند.
نخستین شبکه توزیع محتوای عمومی رونمایی نشد

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری فارس، همایش راهکارهای توسعه شبکه توزیع محتوا (CDM) با غیبت یکباره وزیر ارتباطات برگزار شد که این غیبت برنامه همایش را دستخوش تغییر کرد.

برنامه رونمایی از اولین شبکه توزیع محتوای عمومی به دلیل غیبت وزیر لغو شد. این شبکه در قالب یک استارتاپ در یک مرکز رشد خصوصی پا گرفته و توسط دولت حمایت شده است که البته این شبکه هم‌اکنون در حال کار است.

برنامه حضور وزیر در حالی تغییر کرد که شب گذشته نشست وزیر با فعالان بخش خصوصی ICT با حضور خبرنگاران تا ساعت 21 برپا بود و در انتهای جلسه به دلیل واکنش تند وزیر به انتقاد بخش خصوصی امکان پرسش از وزیر برای خبرنگاران فراهم نشد و انتظار می‌رفت امروز وزیر پاسخگوی سؤالات خبرنگاران باشد.

همایش امروز به منظور تبیین راهکارهای توسعه شبکه توزیع محتوا به مراتب از اهمیت و نظم بیشتری نسبت به نشست دیروز برای حضور وزیر برخوردار بود.

سؤالات خبرنگاران با وزیر ارتباطات در حالی فرصت طرح پیدا نکرده که اخیراً یکی از اعضای کارگروه فیلترینگ اعلام کرده بود که چهارشنبه هفته جاری کارگروه درباره تلگرام تصمیم‌گیری می‌کند.

همچنین رئیس سازمان بازرسی اخیراً بر لزوم واگذاری 21 درصد سهام ایرانسل تأکید و از اجرایی نشدن این تکلیف انتقاد کرده است.

از این‌رو این دو موضوع از جمله موضوعات مهم خبرنگاران برای پرسش از وزیر است.

علاوه بر عدم پاسخگویی وزیر به خبرنگاران در حالی که انتظار می‌رفت امروز نصرالله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و متولی برگزاری این همایش برای پاسخگویی به سؤالات رسانه‌ها حضور یابد اما پس از پایان جلسه اولین نفر و با عجله جلسه را ترک کرد.

این در حالی است که موضوع حذف شبکه ملی اطلاعات از برنامه ششم و ابهام در اعتبار این پروژه در بودجه سال آینده از موضوعات اساسی و سؤالات جدی از این معاون وزیر و متولی شبکه ملی اطلاعات است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-12-27 19:51

افزودن دیدگاه جدید