کد مطلب: 

182362

پست تکان دهنده پرویز پرستویی در اینستاگرام

پرویز پرستویی در تازه ترین پست اینستاگرامش عکس و مطلب قابل تاملی منتشر کرده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.
پست تکان دهنده پرویز پرستویی در اینستاگرام

به گزارش سیتنا، او با انتشار عکس زیر نوشته:"می خواستند سرش را ببرند. خودش این را می دانست. او معنی کاسه آب و چاقو را می فهمید. با مادرش هم همین کار را کردند. آبش دادند و سرش را بریدند.
ترسیده بود. گردنش را گرفته بودند و می کشیدند. قلب قرمزش تند تند میزد. کمک می خواست. فریاد میزد و صدایش تا آسمان هفتم بالا می رفت.

خدا فرشته ای فرستاد تا گوسفند بی تاب را آرام کند. فرشته آمد و نوازشش کرد و گفت: "چقدر قشنگ است این که قرار است خودت را ببخشی تا زندگی باز هم ادامه پیدا کند. آدم ها سپاسگزار توان و قوت قدم هایشان از توست. تاب و توانشان هم. تو به قلب هایشان کمک میکنی تا بهتر بتپد، قلب هایی که می توانند عشق بورزند.

پس مرگ تو، به عشق کمک می کند. تو کمک میکنی تا آدم امانت بزرگی را که خدا بر شانه های کوچکش گذاشته بر دوش کشد. تو و گندم و نور، تو و پرنده و درخت همه کمک میکنید تا این چرخ بچرخد، چرخی که نام آن زندگی است.

گوسفند آرام شد و اجازه داد تا چاقو گلویش را ببوسد... او قطره قطره بر خاک چکید. اما هر قطره اش خشنود بود، زیرا به خدا، به عشق، به زندگی کمک کرده بود".

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 2.8 (4 رای)
سیتنا 5
2015-11-26 11:49

دیدگاه‌ها

تصویر شهروز جمشاد
سلام عکس جالب و عجیبی گذاشتین این روزها نیاز به آرامش داریم. و اینترنت هم دراختیار همه بچه ها هست. لطفا در گذاشتن عکسها دقت کنید. من یک دختر هفت ساله دارم که بیشتر وقتها کنارم نشسته. لطفا در گذاشتن عکس با داعشی ها رقابت نکنید.
ارسال شده توسط شهروز جمشاد در 08 آذر 94 - 00:12
تصویر مجتبی صادقی
از آقای پرستوئی عزیزم عذرخواهی میکنم ولی هیچ چیز دیگه نمیتونم بگم . خیلی متن زیبا و تاثیر گذاربود .وفقط میشه گفت خداوند به افراد خاصی مثل ایشان این تراوشات ذهنی رو اعطا میکنه .پرویز جان دوستت داریم .همیشه سلامت وخندان باشی انشاالله
ارسال شده توسط مجتبی صادقی در 07 آذر 94 - 10:39
تصویر محمدرضاقیاسی
درودبرشما درودبرآقای پرویزپرستوئی هنرمندگرامی بامتن زیبایشان،سالم وموفق باشند.
ارسال شده توسط محمدرضاقیاسی در 06 آذر 94 - 09:08

افزودن دیدگاه جدید