کد مطلب: 

182333

اتخاذ سیاست‌های تشویقی برای مراجعه مردمی به جویشگرهای ملی

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: سعی داریم تا سیاست‌های تشویقی را برای اپلیکیشن‌هایی همچون جویشگرها که بیشترین مراجعه مردمی را دارند، بگذاریم تا مردم بیشتر به این سمت سوق یابند.
اتخاذ سیاست‌های تشویقی برای مراجعه مردمی به جویشگرهای ملی

به گزارش سیتنا، دکتر فیروز‌آبادی، با اشاره به سیاست‌های شورا در حوزه تولید محتوای دینی و قرآنی در فضای مجازی، اظهار کرد: افزایش و تشویق به افزایش محتوا در فضای مجازی کشور یکی از سیاست‌هایی است که به دنبالش هستیم. سعی داریم تا سیاست‌های تشویقی را برای اپلیکیشن‌هایی همچون جویشگرها، دانشنامه‌ها، رسانه‌های اجتماعی کاربر محور که بیشترین مراجعه مردمی را  دارند، بگذاریم تا مردم بیشتر به این سمت سوق یابند.

وی افزود: بازی‌های رایانه‌‌ای اولین موضوعی بود که در دوره جدید شورای عالی فضای مجازی و در برنامه ملی مورد بررسی قرار گرفت که امیدواریم بتوانیم کنسرسیوم تولید محتوا و کنسرسیوم جویشگر ملی را داشته باشیم تا بتوانیم پیوندی میان این دو برقرار کنیم و شاهد فعالیت ترکیبی از تولیدکنندگان محتوا و کسانی که در حوزه جویشگر ملی کار می‌کنند، باشیم.

دبیر شورای عالی فضای مجازی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم روز به روز شاهد افزایش میزان تولید و استفاده از محتوای ملی، داخلی و زبان فارسی در فضای مجازی باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-25 10:28

افزودن دیدگاه جدید