کد مطلب: 

182232

کاهش درآمد مخابرات با اجرای طرح هم کدسازی

معاون راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران گفت: پس از اجرای طرح هم کد سازی در کشور، درآمد مخابرات به شدت کاهش یافته است.
کاهش درآمد مخابرات با اجرای طرح هم کدسازی

به گزارش سیتنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، معاون شرکت مخابرات ایران امروز در کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در فناوری اطلاعات و مخابرات در تربت حیدریه، افزود: هنوز قیمت خدمات ارایه شده توسط مخابرات به روز نشده است و باید سرویس خدمات متناسب با شرایط کنونی ارزش گذاری و محاسبه شود.

مهندس ملک جعفریان افزود: با این شرایط بطور طبیعی نمی توان توقع چندانی از شرکت مخابرات داشت اما شرکت مخابرات همچنان در حوزه معاونت راهبردی و توسعه کسب و کار برای به روزشدن تلاش می کند.

معاون شرکت مخابرات ایران افزود: بر این اساس متناسب با تجهیزات روز جهان ابتدا نیازمندی ها را شناسایی و سپس تجهیزات جدید ضمن بومی سازی، تهیه می شوند.

وی افزود : شرکتهای مخابراتی در ایران سالانه پنج کنفرانس برگزار می کنند و در آن تازه ترین یافته های خود را در معرض قضاوت و ارزیابی کارشناسان و صاحبنظران قرار می دهند.

مهندس ملک جعفریان گفت: شرکت مخابرات ایران نیز که از سال 1387 روند خصوصی سازی را آغاز کرده است با شرکت در این همایشها ضمن آشنایی با تازه ترین پژوهشهای علمی، نیازهای خود را از طریق شرکتهای دانش بنیان بر طرف می کند.

کنفرانس یک روزه بین المللی پژوهشهای کاربردی در فناوری اطلاعات، رایانه و مخابرات با همکاری شرکت مخابرات ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت حیدریه برگزار شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-21 10:59

افزودن دیدگاه جدید