کد مطلب: 

182085

تعامل مخابرات با شرکت زیرساخت برای رفع مشکل فروش اینترنت در ۶ استان

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، از تعامل با شرکت ارتباطات زیرساخت برای رفع توقف فروش پهنای باند اینترنت در ۶ استان خبر داد.
تعامل مخابرات با شرکت زیرساخت برای رفع مشکل فروش اینترنت در ۶ استان

به گزارش سیتنا، داوود زارعیان با حضور در غرفه خبرگزاری مهر در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران در حال هماهنگی با شرکت ارتباطات زیرساخت برای حل مشکل فروش پهنای باند اینترنت است، گفت: ما با اصل برخورد و قطع شدن لینک های ارتباطی مخالفیم و معتقدیم نباید بدهی موجب برهم خوردن تعاملات با شرکت زیرساخت شود.

وی گفت: با وجود اینکه رویکرد شرکت ارتباطات زیرساخت قطع فروش پهنای باند اینترنت است، به دنبال پرداخت بدهی های خود در ۶ استان مطرح شده هستیم.

معاون شرکت مخابرات ایران مبلغ بدهی مخابرات در این ۶ استان را ۲ تا ۴ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: پیش از این نیز، بدهی دو استان مازندران و همدان را پرداخت کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه با مدیران عامل استانها هماهنگی برای پرداخت بدهی صورت گرفته است، گفت: سیاست های تعرفه ای مخابرات مشکلاتی را برای این شرکت به وجود آورده و تا زمانی که این سیاست ها حل نشود، کم و بیش محدودیت هایی در پرداخت های مخابرات به دولت وجود خواهد داشت.

زارعیان با اشاره به اینکه صورتجلسات هماهنگی با شرکت ارتباطات زیرساخت را به زودی پاسخ خواهیم گفت، ادامه داد: برای پاسخ به درخواست شرکت ارتباطات زیرساخت نیازمند زمان برای بررسی اعداد و ارقام و وصول چک هستیم.

وی با تاکید بر اینکه در صورتی که ظرفیت پهنای باند کم باشد در استان های مدنظر فروش ADSL نخواهیم داشت، گفت: مخابرات درخواست ۲ تا ۱۰ لینک STM۱ در هر استان را به زیرساخت داده است و چنانچه زیرساخت با فروش ۲ لینک STM۱ در این ۶ استان موافقت کند، مشکل ما حل خواهد شد.

به گزارش مهر، دو هفته پیش شرکت ارتباطات زیرساخت به دلیل بدهی های مخابرات، دستور توقف فروش پهنای باند اینترنت به این شرکت را صادر کرد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-11 15:54

افزودن دیدگاه جدید