کد مطلب: 

182041

توضیحات آقای وزیر درباره صفحات غیراخلاقی اینستاگرام

وزیر ارتباطات از سرمایه‌گذاری‌های زیادی که برای فیلترینگ هوشمند صورت گرفته خبر داد.
توضیحات آقای وزیر درباره صفحات غیراخلاقی اینستاگرام

به گزارش سیتنا به نقل از ایسنا، محمود واعظی ظهر امروز در قالب بازدیدی از غرفه خبرگزاری ایسنا در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها به ارائه توضیحاتی درباره فیلترینگ هوشمند پرداخت و گفت: همانطور که می‌دانید سرمایه‌گذاری زیادی برای این طرح صورت گرفته اما به موازات سرمایه‌گذاری‌هایی که ما انجام می‌دهیم طرف مقابل هم در این حوزه سرمایه‌گذاری می‌کند.

 وی در عین حال اظهار کرد: هر چه ما در این حوزه تلاش می‌کنیم، آنها هم در این حوزه پیشروی دارند و در کل می‌توان گفت که شاهد نوعی جنگ الکترونیک و قدرت‌نمایی در حوزه فناوری هستیم.

این عضو کابینه دولت یازدهم همچنین متذکر شد: به هر حال ما تلاش داریم صفحات غیراخلاقی را از هر طریقی که ممکن است از دسترس خارج کنیم و حال در این زمینه چه از طریق فیلترینگ هوشمند و چه از طریق مذاکره با شرکت‌ها تلاش‌های متعددی جریان دارد.

وزیر ارتباطات در بخش پایانی صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که به طور متوسط چه میزان زمان برای مسدود کردن یک صفحه غیراخلاقی اینستاگرام زمان لازم است، توضیح داد: مدت زمانی که برای حذف صفحات نامناسب صرف می‌شود از 24 ساعت شروع شد و در گام بعد به 12 ساعت رسید و اکنون طبق آنچه در آخرین اظهارنظرها به ما اعلام شده این رقم به شش ساعت رسیده است.

وی در عین حال گفت: البته باید این نکته را هم در نظر داشت که اگر به عنوان مثال یک عکس و تعداد صفحات محدودی با بینندگان محدود به نمایش گذاشته شود قطعا برای رصد شدن آن مدتی زمان صرف می‌شود و برای خارج از دسترس کردن تمام این موارد باید به امکانات بسیاری دسترسی داشته باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-09 17:12

افزودن دیدگاه جدید