کد مطلب: 

181925

نقل مکان مرکز ملی فضای مجازی به ساختمان سعادت آباد

در حالی که اختلاف وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی بر سر ساختمانی در امیرآباد چندین سال ادامه‌دار شده بود، دبیر شورای عالی فضای مجازی از تخلیه این ساختمان و انتقال به ساختمانی در سعادت‌آباد خبر داد.
نقل مکان مرکز ملی فضای مجازی به ساختمان سعادت آباد

به گزاارش سیتنا، سیدابوالحسن فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، از حل اختلاف چند ساله وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی بر سر ساختمان مرکز ملی فضای مجازی خبر داد.

وی گفت: شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی از ساختمان امیرآباد به ساختمانی در سعادت‌آباد در حال نقل مکان است و از این پس، ساختمان جدید در سعادت‌آباد خواهد بود.

دبیر شورای عالی فضای مجازی افزود: ساختمان سعادت‌آباد از ابتدا نیز متعلق به پژوهشگاه ICT (مرکز تحقیقات مخابرات) بوده است.

وی درباره پژوهشگاه فضای مجازی نیز گفت: این پژوهشگاه وجود خارجی نداشت و فقط روی کاغذ موجود بود، چیزی به نام پژوهشگاه فضای مجازی نداریم و تنها یک سایت به نام آن وجود داشت که چون در واقع چیز خارجی وجود نداشت آن را هم تعطیل کردیم.

وی گفت: به تازگی برای پژوهشگاه فضای مجازی ساختمان دیگری تهیه کرده‌ایم که ربطی به مجموعه ساختمان امیرآباد ندارد؛ در دوره دبیر اسبق شورای عالی فضای مجازی، ساختمانی که در محل مرکز تحقیقات مخابرات برای مرکز ملی فضای مجازی ساخته شد، مورد اختلاف شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات بود، وزارت ارتباطات معتقد بود این ساختمان که در مجموعه متعلق به وزارت ارتباطات ساخته شده باید متعلق به مرکز تحقیقات و مخابرات باشد اما شورای عالی مجازی نظر دیگری داشت و تعیین تکلیف این موضوع چندین سال ادامه‌دار شده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-11-02 10:34

افزودن دیدگاه جدید